  • 1. Data: 2011-08-30 06:08:58
    Temat: [Inteligo] Modyfikacja płatności: utrata części zawartości nazwy/tytułu
    Od: AP <###@###.pl>

    Witam

    Próbuję zmienić dane ustanowionej w przeszłości płatności, pola
    wielowierszowe: Nazwa odbiorcy, Tytuł płatności.

    Przykładowo, chcąc zmienić nazwę odbiorcy na:

    Nazwa odbiorcy wiersz1z4
    Nazwa odbiorcy wiersz2z4
    Nazwa odbiorcy wiersz3z4
    Nazwa odbiorcy wiersz4z4

    na formularzu potwierdzenia zmian jest już tak:

    Nazwa odbiorcy wiersz1z4
    Nazwa
    odbiorcy wiersz2z4
    Nazwa odbiorcy
    wiersz3z4
    Nazwa odbiorcy wiersz4z4

    Po zapisaniu zmian podczas wykonywania płatności widzę już tylko
    pierwsze cztery wiersze, czyli:

    Nazwa odbiorcy wiersz1z4
    Nazwa
    odbiorcy wiersz2z4
    Nazwa odbiorcy

    Niech to... Sprawdziłem na: IE8, MF 6.0, Opera 11.50 - na wszystkich to
    samo. Zarówno podczas wklejania ze schowka, jak i ręcznej edycji.

    Zgłosiłem problem, ale może istnieje jakieś obejście? Poza oczywiście
    możliwością uzyskania żądanego wyniku metodą prób i błędów poprzez
    wycinanie/skracanie/itp.
    Zależy mi na tym, aby poszły wszystkie dane jak należy.

    Ameryki nie odkryję, słabą stroną systemu Inteligo jest właśnie
    formatowanie i prezentacja zawartości pól wielowierszowych.

    AP