  • 1. Data: 2011-08-30 08:57:27
    Temat: Millenium Gold - strasznie wysokie progi na zniesienie opłaty
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...pl>

    Witam

    Dostałem kartę kredytową Visa Milelnium Gold - wszystko ok

    ale zastanawia mnie dlaczego jest taki wysoki wymóg obrotów na zniesienie opłaty

    30.000 zł w ciągu roku czyli ok. 2.500 zł miesięcznie

    szczerze mówiąc nie robię i nigdy chyba nie będę wydawał 2.500 zł miesięcznie
    (musiałbym wydac wszystko co zarabiam)

    wg mnie limity na pozostałe karty 12.000 zł rocznie (czyli ok. 1000 zł
    miesiecznie ) sa duże

    Czy wy naprawdę wydajecie takie kwoty kartami, czy przeciętny posiadacz karty
    wydaje tyle. Chodzi mi tylko o statystyczną prawidłowośc ile grupowicze
    wydajecie miesięcznie kartą kredytową

    i czy staracie się wykonać ten obrót czy po prostu płacicie za obsługę kart
    czy przed końcem roku po prostu rezygnujecie?

    Dzięki Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-08-30 10:36:07
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 08:57:27 +0000, Józef Gołaś napisał(a):

    > Czy wy naprawdę wydajecie takie kwoty kartami, czy przeciętny posiadacz
    > karty wydaje tyle. Chodzi mi tylko o statystyczną prawidłowośc ile
    > grupowicze wydajecie miesięcznie kartą kredytową

    Niektórzy to tyle wypłacają przez miesiąc z kk mBanku za pomocą
    mtransferu ;)

    > i czy staracie się wykonać ten obrót czy po prostu płacicie za obsługę
    > kart czy przed końcem roku po prostu rezygnujecie?

    Raczej tutaj na grupie są osoby, które rzadko kiedy za coś płacą. Więc
    jak nie możesz wyrobić limitu kwotowego to możesz poszukaj karty gdzie
    liczy się ilość transakcji - tutaj zdecydowanie Polbank ma najlepsze
    warunki. Możesz też poszukać karty całkowicie darmowej jak KIS z Open
    Finance albo ostatnio było coś w Citi i pewnie jeszcze coś się znajdzie.
    Inna sprawa, że jeżeli jakiś obrót będzie miał na tym goldzie z Mille i
    zadzwonisz pod koniec roku aby zrezygnować, to jest duża szansa, że
    dostaniesz kolejny rok gratis. To też jest jeden ze sposobów na darmową
    kartę.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2011-08-30 10:48:31
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    xbartx <b...@h...net> writes:

    > Niektórzy to tyle wypłacają przez miesiąc z kk mBanku za pomocą
    > mtransferu ;)

    Ale to się nie liczy do zwolnienia.

    KJ

    Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam
    --W.Churchill

  • 4. Data: 2011-08-30 11:01:15
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

> [...]

    > kart
    > czy przed końcem roku po prostu rezygnujecie?

    A do czego ci potrzebna KK tak droga? Masz faktycznie potrzebe uzywania jej
    czy jest to rodzaj checi posadania?
    Bo moim zdaniem w Polsce nie oplaca sie miec zadnej karty kredytowej! Sa
    zdecydowanie za drogie do swoich celow.
    Moze poszukaj po firmach foinansowych, bo karta kredytowa nie musi byc wyda
    przez bank to nie debetowka czy cache card.

  • 5. Data: 2011-08-30 11:04:09
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    > Raczej tutaj na grupie są osoby, które rzadko kiedy za coś płacą. Więc

    Wiec po co sie gimnastykowac i tanczyc jak bank zechce?
    To raczej nie swiadczy pozytywnie o "osoboach" ktore tak robia.
    Nie sadze bys to nawet zrozumial.
    Niby unikasz oplat ale ile musisz warunkow spelnic to juz malo kto liczy.
    Tak czy inaczej nadal w Polsce nie ma darmowego konta z karta debetowa lub
    nawet bez niej, wszedzie sa jakies warunki do spelnienia.

  • 6. Data: 2011-08-30 13:36:41
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 30.08.2011 12:36, xbartx pisze:

    > Niektórzy to tyle wypłacają przez miesiąc z kk mBanku za pomocą
    > mtransferu ;)

    A inni kilka razy tyle ;)

  • 7. Data: 2011-08-30 13:38:56
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 30.08.2011 10:57, Józef Gołaś pisze:
    > i czy staracie się wykonać ten obrót czy po prostu płacicie za obsługę kart
    > czy przed końcem roku po prostu rezygnujecie?

    Karte sie ma rok a pozniej sie bierze nowa :) Czesto przy rezygnacji
    sami oferuja darmoche. Tak mialem ze zlotym amexem w Mille. Po roku
    powiedzialem ze dziekuje i zastrzeglem. Za kilka dni zadzwonili, zebym
    jeszcze pouzywal za darmo i przyslami nowa.
    Jak bank widzi, ze placisz i przynosisz jakis tam zysk, to jest szansa
    na jakies negocjacje. Oczywiscie sa banki, ktore maja to gdzies - np. BZWBK.

  • 8. Data: 2011-08-30 15:01:57
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    > Jak bank widzi, ze placisz i przynosisz jakis tam zysk, to jest szansa
    > na jakies negocjacje. Oczywiscie sa banki, ktore maja to gdzies - np.
    > BZWBK.

    Bank najwiekszy zysk ma jak bierzesz kredyt i masz problem z jego splata,
    innymi slowy mowiac, osoba ktorej przedluza sie splata kredytu jest zlotym
    klientem banku. Bo na tym bank najwiecej zaraia a nie na takim co do banku
    przyniesie miliony...

  • 9. Data: 2011-08-30 15:27:58
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-08-30 10:57, Józef Gołaś pisze:

    > Czy wy naprawdę wydajecie takie kwoty kartami, czy przeciętny posiadacz karty
    > wydaje tyle. Chodzi mi tylko o statystyczną prawidłowośc ile grupowicze
    > wydajecie miesięcznie kartą kredytową

    Przeciętny posiadacz właśnie nie musi mieć Golda.
    Gold w kontekście produktów bankowych oznacza (a przynajmniej w
    założeniach powinien) produkt dla klienta wydającego więcej niż średnia,
    albo bardziej majętnego niż średnia. Stąd wyższe wymogi w stosunku do
    klienta są uzasadnione.

  • 10. Data: 2011-08-30 16:32:00
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 15:36:41 +0200, neoniusz napisał(a):

    > A inni kilka razy tyle ;)

    No ja miałem na myśli roczny limit dla tego golda ;)

    Xenocide