  • Data: 2005-07-18 11:05:30
    Temat: Inteligo - po raz pierwszy mnie zawiodło!!!
    Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sam nie wiem, czy to powód do reklamacji, czy nie - tak ma być.

    Otóż jak każdego 15 "idzie" ZUS. Wiadomo - trzy przelewy. Konto firmowe,
    używane właściwie tylko do płacenia danin. Tak się złożyło, że środki na ten
    ZUS szły z dwóch różnych rachunków - Integrum i PKO Inteligo. Przelewy
    zostały zlecone 13-tego z datą na 14-tego. Integrum jak zwykle niezawodne -
    14-tego środki już widoczne w Inteligo, natomiast z PKO Inteligo - choć to
    ten sam bank - bieda! 14-go nie ma! Nadchodzi 15. Rano patrzę - poszły 2 i 3
    przelew z Inteligo, na 1 nie starczyło środków. Zerkam koło 10-tej - o!
    wreszcie się pojawiły pieniążki z PKO Inteligo. Na wszelki wypadek dzwonię
    do konsultanta - mówi, że przelew na pewno pójdzie o 12h. A dziś patrzę i...
    k****... przelew dalej siedzi w oczekujących!!! Dzwonię znów, pani mówi, że
    "jak nie poszedł, to już nie pójdzie, trzeba zdefiniować jeszcze raz, a
    tamten usunąć". A tu ani usunąć, ani zmienić, pół karty jednorazówek
    wykorzystałem i jak był, tak jest. I komunikaty w rodzaju "operacja
    niedozwolona" itp. No dobra - definiuje następny - tu poszło bez większego
    bólu (hint - jak chcecie wykonać tylko niektóre przelewy z płatności do
    ZUS-u, to nie należy wpisywać kwoty w te zbędne - ja początkowo wpisałem
    0,00 i nie chciało iść dalej), w końcu dwóch nie wykona, bo nie ma środków.
    No i dopiero dziś poszło!

    No i pytanie - da się to zareklamować? Na co się powołać?

    Grzexs