eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - po raz pierwszy mnie zawiodło!!!Re: Inteligo - po raz pierwszy mnie zawiodło!!!
  • Data: 2005-07-18 16:38:37
    Temat: Re: Inteligo - po raz pierwszy mnie zawiodło!!!
    Od: kolomolo <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Grzexs napisał(a):

    > Przelewy zostały zlecone 13-tego z datą na 14-tego. Integrum jak zwykle
    > niezawodne - 14-tego środki już widoczne w Inteligo, natomiast z PKO
    > Inteligo - choć to ten sam bank - bieda! 14-go nie ma! Nadchodzi 15.
    > Rano patrzę - poszły 2 i 3 przelew z Inteligo, na 1 nie starczyło
    > środków. Zerkam koło 10-tej - o! wreszcie się pojawiły pieniążki z PKO
    > Inteligo.

    po 1 to coś motasz, zlecałeś z PKO Inteligo na Inteligo? i z którego
    realizowałeś do ZUS?

    po 2 to jak robisz przelew z datą przyszłą w PKO Inteligo to możesz go
    anulować do dnia poprzedzającego transakcję, czyli jak zlecałeś 13 na 14
    to mogłeś anulować do 24 w dniu 13


    > Na wszelki wypadek dzwonię do konsultanta - mówi, że przelew
    > na pewno pójdzie o 12h. A dziś patrzę i... k****... przelew dalej siedzi
    > w oczekujących!!! Dzwonię znów, pani mówi, że "jak nie poszedł, to już
    > nie pójdzie, trzeba zdefiniować jeszcze raz, a tamten usunąć". A tu ani
    > usunąć, ani zmienić, pół karty jednorazówek wykorzystałem i jak był, tak
    > jest. I komunikaty w rodzaju "operacja niedozwolona" itp.

    po 3 to jeśli jest data wykonania przelewu (czyli 14) to przelewu nie
    możesz anulować, bo jest na środkach nierozliczonych i cały czas jest w
    trakcie realizacji


    > No dobra -
    > definiuje następny - tu poszło bez większego bólu (hint - jak chcecie
    > wykonać tylko niektóre przelewy z płatności do ZUS-u, to nie należy
    > wpisywać kwoty w te zbędne - ja początkowo wpisałem 0,00 i nie chciało
    > iść dalej), w końcu dwóch nie wykona, bo nie ma środków. No i dopiero
    > dziś poszło!
    >
    > No i pytanie - da się to zareklamować? Na co się powołać?
    >
    > Grzexs

    po 4 to nie wiem czy dobrze domniemuje ale 15 zleciłeś jeszcze raz
    przelew z datą wykonania na 15 ? jeśli tak to o której? jeśli po
    godzinach pracy oddziału i w sobotę twój oddział nie pracował to ten
    przelew nie miał jak opuścić rachunku bo sesje kir są od poniedziałku do
    piątku, wiec data najblizszego wykonania to był poniedziałek czyli 18
    (to dotyczy PKO INTELIGO I INTELIGO)

    po 5 jaka reklamacja?
    - środki powinieneś zapewnić na dzień poprzedzający transakcje
    - jeśli nie ma srodków przelew jest odrzucany
    - przelew mozesz usunąc jak jest na transakcjach oczekujacych a nie
    srodkach nierozliczonych, kiedy jest data jego realizacji

    po 6 to przelewy z PKO Inteligo na Inteligo ida max 2 dni robocze, był
    tu już wątek na temat realizacji wpłat i przelewów z PKO BP na Inteligo,
    więc sprawdź kiedy zlecałeś przelewy dokładnie :)

    po 7 to wróce do punktu 1 - realizowałes z PKO Inteligo czy Inteligo
    przelewy do ZUS??

    pzdr.
    kolomolo

    PS. nie wierzę żeby trafił Ci się aż tak durny konsultant i tak Cię
    wkręcił, sam coś namieszałeś ... ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1