eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - po raz pierwszy mnie zawiodło!!!Inteligo - po raz pierwszy mnie zawiodło!!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.tpinterne
    t.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Inteligo - po raz pierwszy mnie zawiodło!!!
    Date: Mon, 18 Jul 2005 13:05:30 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 25
    Message-ID: <dbg2k2$ecu$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: asz234.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1121684930 14750 83.17.237.234 (18 Jul 2005 11:08:50
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Jul 2005 11:08:50 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:357735
    [ ukryj nagłówki ]

    Sam nie wiem, czy to powód do reklamacji, czy nie - tak ma być.

    Otóż jak każdego 15 "idzie" ZUS. Wiadomo - trzy przelewy. Konto firmowe,
    używane właściwie tylko do płacenia danin. Tak się złożyło, że środki na ten
    ZUS szły z dwóch różnych rachunków - Integrum i PKO Inteligo. Przelewy
    zostały zlecone 13-tego z datą na 14-tego. Integrum jak zwykle niezawodne -
    14-tego środki już widoczne w Inteligo, natomiast z PKO Inteligo - choć to
    ten sam bank - bieda! 14-go nie ma! Nadchodzi 15. Rano patrzę - poszły 2 i 3
    przelew z Inteligo, na 1 nie starczyło środków. Zerkam koło 10-tej - o!
    wreszcie się pojawiły pieniążki z PKO Inteligo. Na wszelki wypadek dzwonię
    do konsultanta - mówi, że przelew na pewno pójdzie o 12h. A dziś patrzę i...
    k****... przelew dalej siedzi w oczekujących!!! Dzwonię znów, pani mówi, że
    "jak nie poszedł, to już nie pójdzie, trzeba zdefiniować jeszcze raz, a
    tamten usunąć". A tu ani usunąć, ani zmienić, pół karty jednorazówek
    wykorzystałem i jak był, tak jest. I komunikaty w rodzaju "operacja
    niedozwolona" itp. No dobra - definiuje następny - tu poszło bez większego
    bólu (hint - jak chcecie wykonać tylko niektóre przelewy z płatności do
    ZUS-u, to nie należy wpisywać kwoty w te zbędne - ja początkowo wpisałem
    0,00 i nie chciało iść dalej), w końcu dwóch nie wykona, bo nie ma środków.
    No i dopiero dziś poszło!

    No i pytanie - da się to zareklamować? Na co się powołać?

    Grzexs

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1