-
11. Data: 2007-02-02 16:59:41
Temat: Re: Inteligo - pytania
Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>
In news:536c.00000178.45c35f95@newsgate.onet.pl, *Użytkownik* wrote:
> W czasie rozmowy tel. konsultant może Cię zamotać abyś podpisał
> jakieś tam oświadczenie o odstąpieniu od umowy, im odesłał, a potem
> być może czeka Cię niespodzianka w postaci jakieś prowizji (większość
> banków tak ma)
>
> Nie trzeba zastrzegać karty rozmawiając z konsultantem, wystarczy
> zablokować kartę na www albo w darmowym telefonicznym serwisie
> transakcyjnym
Mącisz...
Jak bedzie rozmawial z konsultantem ma powiedziec ze nie chce karty, nie
chce jej aktywowac i chce ja zlikwidowac.
I po sprawie.
--
darnok
"A ja TRUskawki cukrem..."
-
12. Data: 2007-02-03 02:19:34
Temat: Re: Inteligo - pytania
Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>
"ls" <wytnij_sochalu_wytnij123@um_wytnij.krakow.pl> wrote in message
news:epvefn$l15$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> Uzytkownik RobertS napisal(a):
>> karta debetowa NIE jest obowiązkowa
>
> Dzieki za pomoc!
> W formularzu, niestety, trzeba zaznaczyc wybor karty, ale bede walczyl...
Po co?
Ze strony www można zaraz potem kartę zastrzec i zmielić.
Opłaty nie będą pobierane. Sprawdzone w praktyce.