eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - pytania
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 12

  • 11. Data: 2007-02-02 16:59:41
    Temat: Re: Inteligo - pytania
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:536c.00000178.45c35f95@newsgate.onet.pl, *Użytkownik* wrote:

    > W czasie rozmowy tel. konsultant może Cię zamotać abyś podpisał
    > jakieś tam oświadczenie o odstąpieniu od umowy, im odesłał, a potem
    > być może czeka Cię niespodzianka w postaci jakieś prowizji (większość
    > banków tak ma)
    >
    > Nie trzeba zastrzegać karty rozmawiając z konsultantem, wystarczy
    > zablokować kartę na www albo w darmowym telefonicznym serwisie
    > transakcyjnym

    Mącisz...
    Jak bedzie rozmawial z konsultantem ma powiedziec ze nie chce karty, nie
    chce jej aktywowac i chce ja zlikwidowac.
    I po sprawie.

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."


  • 12. Data: 2007-02-03 02:19:34
    Temat: Re: Inteligo - pytania
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>


    "ls" <wytnij_sochalu_wytnij123@um_wytnij.krakow.pl> wrote in message
    news:epvefn$l15$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Uzytkownik RobertS napisal(a):
    >> karta debetowa NIE jest obowiązkowa
    >
    > Dzieki za pomoc!
    > W formularzu, niestety, trzeba zaznaczyc wybor karty, ale bede walczyl...

    Po co?
    Ze strony www można zaraz potem kartę zastrzec i zmielić.
    Opłaty nie będą pobierane. Sprawdzone w praktyce.


strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1