  • 1. Data: 2011-01-07 15:19:38
    Temat: Inteligo udostepnia salda firmie zewnetrznej
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Na GG dostaje ostatnio powiadomienia o przelewach na moje konto oraz
    salda moich kont Inteligo, mimo, ze nie mam wlaczonych powiadomien
    na GG, a tylko podany numer GG w moje dane. Powiadomienia GG sa wylaczone.
    Czy to nie podchodzi pod zlamanie tajemnicy bankowej? W koncu bank
    udostepnia jakiejs zewnetrznej firmie dane o stanie mojego konta
    bez mojej zgody i nie na moje zlecenie.
    Tez tak macie? Infolinia mowi, ze wiedza o problemie.

    a.

  • 2. Data: 2011-01-07 16:07:42
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-01-07 16:19, Wemif pisze:
    > Czy to nie podchodzi pod zlamanie tajemnicy bankowej?

    IMHO podchodzi, komunikacja GG nie jest szyfrowana, stan twojego konta
    może dotrzeć do szerokiej grupy osób.
    P.

  • 3. Data: 2011-01-07 16:13:23
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 7 Sty, 17:07, Pan Piskorz <p...@b...pl> wrote:

    > IMHO podchodzi, komunikacja GG nie jest szyfrowana, stan twojego konta
    > mo e dotrze do szerokiej grupy os b.

    Już od kilku lat jest szyfrowana...

  • 4. Data: 2011-01-07 16:21:23
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 07 Jan 2011 17:07:42 +0100, Pan Piskorz napisał(a):

    > IMHO podchodzi, komunikacja GG nie jest szyfrowana, stan twojego konta
    > może dotrzeć do szerokiej grupy osób. P.

    Do tego GG to nie jest protokół p2p, więc wiadomości idą przez serwery GG
    i o ile dobrze pamiętam (mogę się mylić) są tam robione kopie wszystkiego
    na potrzeby tak zwanych "służb".

    Xenocide

  • 5. Data: 2011-01-07 16:44:44
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-01-07 17:13, Tomek z Wawy pisze:
    > Już od kilku lat jest szyfrowana...

    Od ilu? Jakieś 1,5 roku temu bawiłem się wiresharkiem to było wszystko
    widać jak na dłoni.
    P.

  • 6. Data: 2011-01-07 16:52:37
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 7 Jan 2011 16:21:23 +0000 (UTC), xbartx wrote:
    > Do tego GG to nie jest protokół p2p, więc wiadomości idą przez serwery GG
    > i o ile dobrze pamiętam (mogę się mylić) są tam robione kopie wszystkiego
    > na potrzeby tak zwanych "służb".

    Zrodlo?

    Bo ja pamietam kiedys na liscie ekg bodaj glos czlowieka ,,zwiazanego''
    z gg, ktory podal przemiał jaki ma gg i czekal na propozycje sprzetu na
    archiwera. :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 7. Data: 2011-01-07 17:01:10
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 7 Sty, 17:44, Pan Piskorz <p...@b...pl> wrote:

    > Od ilu? Jakieś 1,5 roku temu bawiłem się wiresharkiem to było wszystko
    > widać jak na dłoni.

    To wyłącznie zależy od klienta, od 9 wzwyż idzie sieczka szyfrowana.

  • 8. Data: 2011-01-07 19:47:08
    Od: Cubus <c...@n...spam.nie>

    W dniu 2011-01-07 17:52, Michal Tyrala pisze:

    > Bo ja pamietam kiedys na liscie ekg bodaj glos czlowieka ,,zwiazanego''
    > z gg, ktory podal przemiał jaki ma gg i czekal na propozycje sprzetu na
    > archiwera. :-)

    Bez przesady. To tylko tekst, a przesyłanie obrazków jest raczej
    marginesem tej usługi. 10 TB to na jakieś 5 lat starczy. A to
    nawet niskobudżetową macierzą da się załatwić.

  • 9. Data: 2011-01-08 01:11:10
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Bez przesady. To tylko tekst, a przesyłanie obrazków jest raczej
    > marginesem tej usługi. 10 TB to na jakieś 5 lat starczy. A to
    > nawet niskobudżetową macierzą da się załatwić.

    moznaby tez wyselekcjonowac jakies slowa klucze,
    np.: allah, saldo, inteligo, smolensk, ...