eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Blokada kasy
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 5

  • 1. Data: 2011-01-07 10:25:41
    Temat: Blokada kasy
    Od: Marek <z...@c...xn>

    Bank po zakończeniu lokat nie odonawialnych przeniósł pieniądze na
    rachunek osobisty ale jedynie część tej kasy była dostępna, większość
    jest ujęta jako środki zablokowane. W rozmowie z konsultantką okazało
    się, że ona u siebie widzi całą kwotę bez żadnych blokad i zaproponowała
    kilkukrotne odświeżanie ekranu. Uznałem, że może po nocnym przetwarzaniu
    danych sytuacja ulegnie zmianie. Następnego dnia
    wykonałem wydruki ekranu do pliku i wysłałem to w emailu z reklamacją,
    ponadto ponownie reklamowałem tę blokadę u konsultantki banku.
    "Załatwianie" trwa już prawie pół miesiąca a ja nie mogę dysponować
    swoimi pieniędzmi (kwota ponad 20k zł). Co mogę zrobić aby bank
    przyspieszył rozpatrywanie tej reklamacji, miałem plany wobec tej kasy a
    ta leży odłogiem na nieoprocentowanym rachunku.

    --
    Marek


  • 2. Data: 2011-01-07 10:30:21
    Temat: Re: Blokada kasy
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Marek pisze:
    > Bank po zakończeniu lokat nie odonawialnych przeniósł pieniądze na
    > rachunek osobisty ale jedynie część tej kasy była dostępna, większość
    > jest ujęta jako środki zablokowane. W rozmowie z konsultantką okazało
    > się, że ona u siebie widzi całą kwotę bez żadnych blokad i zaproponowała
    > kilkukrotne odświeżanie ekranu. Uznałem, że może po nocnym przetwarzaniu
    > danych sytuacja ulegnie zmianie. Następnego dnia
    > wykonałem wydruki ekranu do pliku i wysłałem to w emailu z reklamacją,
    > ponadto ponownie reklamowałem tę blokadę u konsultantki banku.
    > "Załatwianie" trwa już prawie pół miesiąca a ja nie mogę dysponować
    > swoimi pieniędzmi (kwota ponad 20k zł). Co mogę zrobić aby bank
    > przyspieszył rozpatrywanie tej reklamacji, miałem plany wobec tej kasy a
    > ta leży odłogiem na nieoprocentowanym rachunku.

    Skoro konsultantka "widzi" całą kwotę, to złóż polecenie przelewu ustnie
    i powiedz bankowi "do widzenia".

    --
    MiCHA


  • 3. Data: 2011-01-07 12:46:18
    Temat: Re: Blokada kasy
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    A co to za bank tak działa jeżeli można wiedzieć. Przed takimi cwaniakami
    trzeba ostrzegać,toż to rozbój w biały dzień, na co niektóre banki sobie
    pozwalają.

    Pozdrawiam
    Grażyna


    Użytkownik "Marek" <z...@c...xn> napisał w wiadomości
    news:ig6q2p$rqt$1@mx1.internetia.pl...
    > Bank po zakończeniu lokat nie odonawialnych przeniósł pieniądze na
    > rachunek osobisty ale jedynie część tej kasy była dostępna, większość jest
    > ujęta jako środki zablokowane. W rozmowie z konsultantką okazało się, że
    > ona u siebie widzi całą kwotę bez żadnych blokad i zaproponowała
    > kilkukrotne odświeżanie ekranu. Uznałem, że może po nocnym przetwarzaniu
    > danych sytuacja ulegnie zmianie. Następnego dnia
    > wykonałem wydruki ekranu do pliku i wysłałem to w emailu z reklamacją,
    > ponadto ponownie reklamowałem tę blokadę u konsultantki banku.
    > "Załatwianie" trwa już prawie pół miesiąca a ja nie mogę dysponować swoimi
    > pieniędzmi (kwota ponad 20k zł). Co mogę zrobić aby bank przyspieszył
    > rozpatrywanie tej reklamacji, miałem plany wobec tej kasy a ta leży
    > odłogiem na nieoprocentowanym rachunku.
    >
    > --
    > Marek



  • 4. Data: 2011-01-09 11:38:35
    Temat: Re: Blokada kasy
    Od: Marek <z...@c...xn>

    W dniu 2011-01-07 13:46, Grażyna.Ł pisze:
    > A co to za bank tak dzia?a je?eli mo?na wiedzieae. Przed takimi cwaniakami
    > trzeba ostrzegaae,to? to rozbój w bia?y dzien, na co niektóre banki sobie
    > pozwalaj?.

    Nie mam prawniczego wykształcenia i nie wiem czy aby bank nie ma prawa
    rozpatrywać mojej reklamacji przez okres 30 dni, ponadto mam obawy czy
    aby moja kopia emaila reklamacyjnego bez potwierdzenia dotarcia do nich
    nie jest nic warta. Dlatego póki co nie będę podawał nazwy banku w
    obawie o własną skórę. Zamierzam wysłać reklamację poleconym za
    potwierdzeniem odbioru i czekać (tylko jak długo?).
    Wiem, że grupie jest całkiem spora grupka ludzi pracujących w sektorze
    bankowym i sądziłem iż oni podpowiedzą mi jak powinienem postąpić.
    Niestety nie mogę się pożegnać się z tą instytucją jak radził mi
    Przemysław. Znajomy podpowiada mi aby sprawą zainteresować Komisję
    Nadzoru Finansowego.

    --
    Marek


  • 5. Data: 2011-01-09 12:24:04
    Temat: Re: Blokada kasy
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Marek <z...@c...xn> writes:

    > W dniu 2011-01-07 13:46, Grażyna.Ł pisze:
    >> A co to za bank tak dzia?a je?eli mo?na wiedzieae. Przed takimi cwaniakami
    >> trzeba ostrzegaae,to? to rozbój w bia?y dzien, na co niektóre banki sobie
    >> pozwalaj?.
    >
    > Nie mam prawniczego wykształcenia i nie wiem czy aby bank nie ma prawa
    > rozpatrywać mojej reklamacji przez okres 30 dni, ponadto mam obawy czy

    O ile wiem nie ma takieg przepisu. Co najwyżej regulamin/umowa.
    [..]


    > radził mi Przemysław. Znajomy podpowiada mi aby sprawą zainteresować
    > Komisję Nadzoru Finansowego.
    Slusznie.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2009/12/22/mamy-chorych-dzieci/
    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
    (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1