  • 21. Data: 2010-11-12 12:43:15
    Temat: Re: Inteligo wprowadza oplate 4 PLN za prowadzenie
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ibjb9c$88m$2@inews.gazeta.pl...
    > 5 zl za karte

    Każdy bank ma różne konta. Może załapiesz się na którąś promocję, darmowość.

  • 22. Data: 2010-11-12 12:44:10
    Od: "grin" <s...@a...er>

    > no juz lepiej, tylko zlotowka
    > ale musze zobaczyc funkcjonalnosc

    Każdy bank ma różne konta. Może załapiesz się na którąś promocję, darmowość.
    Ja mam i sobie chwalę. Allianz ma wszystko co trzeba. Inteligo mu raczej nie
    ustępuje.

  • 23. Data: 2010-11-12 12:54:48
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > no juz lepiej, tylko zlotowka
    > ale musze zobaczyc funkcjonalnosc

    Przejrzyj zatem inne alternatywy: http://porownywarkakont.pl/ i przyjrzyj
    się kiedy zwalniają z opłat, np. za transakcje bezgotówkowe 100zł
    miesięcznie.

  • 24. Data: 2010-11-12 13:07:03
    Od: "grin" <s...@a...er>

    > Co najwyżej od czasu do czasu wypłacam parę złotych z bankomatu.

    Nie masz w pobliżu bankomatu euronet, cash4you i innych "mBankowych" ? Jeśli
    tak to izzy konto mBank może być atrakcyjne.

  • 25. Data: 2010-11-12 15:08:18
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-12 13:10, grin pisze:

    > Użytkownik "witek"<w...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ofertę ING sprawdzałeś ?

    ING przetrzymuje pieniądze/pobory zanim trafią na konto.
    Ciesze się, ze z ING rozwiązałam umowę (po paru latach).

    --
    animka

  • 26. Data: 2010-11-12 15:40:18
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/12/2010 7:07 AM, grin wrote:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie masz w pobliżu bankomatu euronet, cash4you i innych "mBankowych" ?
    > Jeśli tak to izzy konto mBank może być atrakcyjne.

    nie mam
    euronet i pko bp.

  • 27. Data: 2010-11-12 15:41:24
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/12/2010 6:54 AM, grin wrote:

> [...]
    >
    > Przejrzyj zatem inne alternatywy: http://porownywarkakont.pl/ i
    > przyjrzyj się kiedy zwalniają z opłat, np. za transakcje bezgotówkowe

    karta debetowa nie sluzy do robienia zakupow, wiec zwolnienie musiloby
    byc przy kwocie transakcji bezgotowkowych rownych zero.

  • 28. Data: 2010-11-12 16:51:43
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl>

    <n...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > A co z tymi, którzy nie przeszli na nowe 'atrakcyjne' taryfy, tzn. korzystają
    > z taryfy obowiązującej przed 11.05.2010)?

    Dla porządku sam sobie odpowiem i innych utwierdzę, że w/w zmiany na 100% NIE
    DOTYCZĄ rachunków na których aktywna jest 'stara' taryfa (sprzed 11.05.2010).
    Rachunki otwierane przed 11.05.2010 mają b. starą taryfę i przejście na tych
    rachunkach na taryfę z 11.05.2010 wymagało i wymaga zgody posiadacza rachunku.

  • 29. Data: 2010-11-12 17:32:38
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/12/2010 10:51 AM, n...@W...gazeta.pl wrote:

> [...]
    > rachunkach na taryfę z 11.05.2010 wymagało i wymaga zgody posiadacza rachunku.

    potwierdzam
    w d... dostana tylko ci co sie dali skusic na marchewke po 11.05.2010.
    teraz przyszedl czas na kij.

    a spoko, mysle, ze ci inni tez dostana propozycje nie do odrzucenia,
    tylko troche pozniej.

  • 30. Data: 2010-11-12 18:57:37
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > teraz przyszedl czas na kij.
    >

    > a spoko, mysle, ze ci inni tez dostana propozycje nie do odrzucenia, tylko

    trochę nie rozumiem tego wszystkiego
    teraz jeszcze lepiej ma być, bez względu na saldo brak oplat za rachunek