  • 31. Data: 2010-11-12 20:11:17
    Temat: Re: Inteligo wprowadza oplate 4 PLN za prowadzenie
    Od: Ralf <g...@g...pl>

    W dniu 2010-11-12 17:51, n...@W...gazeta.pl pisze:

    > Dla porządku sam sobie odpowiem i innych utwierdzę, że w/w zmiany na 100% NIE
    > DOTYCZĄ rachunków na których aktywna jest 'stara' taryfa (sprzed 11.05.2010).
    > Rachunki otwierane przed 11.05.2010 mają b. starą taryfę i przejście na tych
    > rachunkach na taryfę z 11.05.2010 wymagało i wymaga zgody posiadacza rachunku.

    No to chyba nie przyjmą mojego wypowiedzenia umowy skoro powołałem się
    na paragraf ze zmianami regulaminu...
    Niestety 3 razy próbowałem przypomniec sobie hasło żeby sprawdzić czy też mam
    komunikat o zmianie,
    a po zablokowaniu już mi się nie chciało dzwonić :)

  • 32. Data: 2010-11-12 20:20:09
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/12/2010 12:57 PM, zlotowinfo wrote:

    > trochę nie rozumiem tego wszystkiego
    > teraz jeszcze lepiej ma być, bez względu na saldo brak oplat za rachunek

    ale 4 razy wieksza opłata za kartę.

  • 33. Data: 2010-11-12 22:37:24
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ale 4 razy wieksza opłata za kartę.

    Z karty zrezygnowałem jeszcze jak była za 1 zł. Nie odczuwam jej braku.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 34. Data: 2010-11-12 23:28:16
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/12/2010 4:37 PM, Jan Werbinski wrote:

    > Z karty zrezygnowałem jeszcze jak była za 1 zł. Nie odczuwam jej braku.

    no niestety nie mogę.
    raz w miesiącu ścieram z niej kurz w bankomacie.

    przydałaby się karta bankomatowa bez konta.

  • 35. Data: 2010-11-15 08:34:25
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 12 Nov 2010 17:28:16 -0600, witek napisał(a):

    > no niestety nie mogę.
    > raz w miesiącu ścieram z niej kurz w bankomacie.
    >
    > przydałaby się karta bankomatowa bez konta.

    To może wykorzystaj do tego celu jakąś kk? Było już nie raz na grupie
    dyskutowane jak to robić w zasadzie za darmo, oczywiście przy
    odpowiedniej kk.

    --
    xbartx

  • 36. Data: 2010-11-16 10:38:14
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    xbartx wrote:

    > To może wykorzystaj do tego celu jakąś kk? Było już nie raz na grupie
    > dyskutowane jak to robić w zasadzie za darmo,

    A nawet *dokładnie* za darmo...

    > oczywiście przy odpowiedniej kk.

    witrak()