eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - zwrot kasy na kart a regulamin VISAInteligo - zwrot kasy na kart a regulamin VISA
  • Data: 2003-05-01 07:55:14
    Temat: Inteligo - zwrot kasy na kart a regulamin VISA
    Od: _al3x <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    dostalem oto taka odpowiedz na pytanie o to dlaczego pieniadze sa blokowane na
    miesiac. na odpowiedz czekalem ponad 3tyg. oto ich wypociny prosilbym o Wasze
    zdanie na temat tego postepowania


    Szanowny Panie,



    W odpowiedzi na Pana wiadomość elektroniczną o treści: "DOSTAŁEM
    ZWROT PIENIEDZY NA KARTE I MAM PIENIADZE ZABLOKOWANE NA MIESIAC, CHCIALBYM
    SIE DOWIEDZIEC NA JAKIEJ PODSTAWIE ?? GDZIE OPISANY JEST W.W PRZYPADEK W
    REGULAMINIE BANKU ?? BO PRZY KWOCIE ZABLOKOWANEJ JAK KLIKNE W PYTAJNIK TO
    JEST NAPISANE ZE TRANSAKCJE KARTOWE SA BLOKOWANE NA 7DNI" informujemy, że w
    przypadku zwrotu na kartę dokonywanego np. w momencie dokonania zwrotu
    towaru w punkcie handlowo - usługowym Bank zobowiązany jest do stosowania
    się do regulacji Visa International. Jako Bank wystawca karty Visa Electron
    mamy obowiązek postępowania zgodnie z ustaleniami organizacji. Dodatkowo
    sposób postępowania w takich przypadkach jest uregulowany przez wewnętrzne
    procedury Banku i nie ma konieczności, aby była umieszczona w regulaminie
    Banku.
    Zgodnie z powyżej wymienionymi regulacjami, w momencie nastąpienia
    transakcji uznania na kartę, która nie była poprzedzona transakcją
    obciążeniową na tą samą kwotę, a więc transakcja uznaniowa nie jest
    odwołaniem wcześniejszej transakcji, wówczas bank obsługujący usługodawcę
    (punk handlowo - usługowy) ma prawo, za pośrednictwem Visa i zgodnie z jej
    regulacjami, żądać zwrotu kwoty uznania w ciągu 30 dni. Ze względu na ten
    fakt bank wystawca karty ma obowiązek założyć na rachunku Klienta blokadę na
    kwotę uznania, na okres 30 dni.
    W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy
    o ponowny kontakt poprzez e-mail lub telefoniczny kontakt z jednym z naszych
    Konsultantów, pod numerem 0 800 121 121 lub (081) 535 6789. Przepraszamy za
    udzielenie odpowiedzi z opóźnieniem.



    Serdecznie pozdrawiamy

    Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA
    Centrum Obsługi Inteligo
    --
    pozdrawiam,
    _al3x

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1