  • 11. Data: 2004-12-22 18:20:23
    Temat: Re: Izabela Mościcka odchodzi z Kredyt Banku
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    news:41cba62b.3220721@news.onet.pl...

    > G. nie trawiacy korporacyjnej nowomowy

    Tak samo narzekali ludzie Popiela, kiedy słyszeli nowomowę tych cholernych
    Piastów, żeby ich pokręciło...

    Co chcesz - każda władza wytwarza język dworski, narzecze, którym wprawnie
    posługują się wtajemniczeni, a które staje się coraz mniej zrozumiałe dla
    pospólstwa. Kapitał rządzi, a nerwem kapitału jest marketing. Jeśli nie
    potrafisz bez angażowania mózgu wygłosić w odpowiednim stylu krótkiego
    oświadczenia dla prasy, to od razu witać, żeś "nie swój". Nie tak dawno
    pogrzebaliśmy gadkę komuszą, to teraz wchodzi to takie coś. Przynać trzeba,
    że jest to mowa gładka, elegancko sugerująca raczej niż prostacko
    jednoznaczna, starannie unikająca komunikowania wprost, epatowania emocjami
    negatywnymi itd. Pełna kultura :-]

    T.

  • 12. Data: 2004-12-22 18:52:59
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 22 Dec 2004 19:20:23 +0100, "Tomasz Nowicki"
    <t...@s...com> wrote:

    >że jest to mowa gładka, elegancko sugerująca raczej niż prostacko
    >jednoznaczna, starannie unikająca komunikowania wprost, epatowania emocjami
    >negatywnymi itd. Pełna kultura :-]

    to wszystko prawda, co piszesz, tylko uzupelnilbym jeszcze
    charakterystyke: belkot pelen falszu, obludy i cynizmu, opiewajacy
    konformizm i odrzucajacy samodzielne myslenie.

    G.

  • 13. Data: 2004-12-22 21:31:15
    Od: "MarSzal" <m...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:cqbukv$lc5$1@news.onet.pl...
    > Jak poinformowała Izabela Mościcka, z końcem roku, po prawie 4 latach
    > pracy, kończy swoją misję w Kredyt Banku.

    czyżby kolejny szczur uciekał z tonącego okrętu .....? ;-)

  • 14. Data: 2004-12-22 21:36:18
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Wed, 22 Dec 2004 22:31:15 +0100,
    osoba podpisana: MarSzal <m...@o...pl>
    napisała:

    > czyżby kolejny szczur uciekał z tonącego okrętu .....? ;-)

    A faktycznie. Styczeń blisko. :-)

    KJ

    According to the latest official figures, 43% of all statistics are
    totally worthless.

  • 15. Data: 2004-12-22 21:36:39
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    > charakterystyke: belkot pelen falszu, obludy i cynizmu, opiewajacy
    > konformizm i odrzucajacy samodzielne myslenie.

    miałeś na myśli asertywność w kontaktach z klientem, całościowe postrzeganie
    problemów, nastawienie na realizację długofalowych celów, sprawne
    korzystanie ze zoptymalizowanych procedur i profesjonalizm?

    T.

  • 16. Data: 2004-12-22 22:42:12
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 22 Dec 2004 22:36:39 +0100, "Tomasz Nowicki"
    <t...@s...com> wrote:

    >miałeś na myśli asertywność w kontaktach z klientem, całościowe postrzeganie
    >problemów, nastawienie na realizację długofalowych celów, sprawne
    >korzystanie ze zoptymalizowanych procedur i profesjonalizm?

    jak rozumiem jest to definicja konformizmu opisana jezykiem, na temat
    ktorego dyskutujemy? :)))

    G.

  • 17. Data: 2004-12-23 08:34:29
    Od: "woy" <w...@s...napukel.tu>

    Choć kaszka zimna i pielucha mokra, to nasza pociecha, Piotr Gralak, tak
    słodko gaworzy:

    > A ja sie jeszcze poczepiam
    > "kończy swoją misję"
    > noz k... mac, misjonarka jedna

    Jak się dowiadujemy z miarodajnych źródeł, swoją misję w Banku
    Spółdzielczym w Kurejewce Dolnej zakończył pan Kazimierz. Od 1 stycznia
    2005 śnieg sprzed banku będzie odgarniał pan Zenek. Pan Kazimierz
    oświadczył,że nie ma jeszcze sprecyzowanych planów odnośnie swojej
    kariery zawodowej. Obecnie planuje dłuższy odpoczynek, w czasie którego
    zamierza zastanowić się nad swoją przyszłością i miejscem w polskim
    systemie bankowym, tak aby jego bogate doświadczenie mogło dalej służyć
    pomyślnemu rozwojowi tego sektora gospodarki.

    --
    woy
    (pisz do mnie tutaj: http://tinyurl.com/4696d )

  • 18. Data: 2004-12-23 11:59:58
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    > jak rozumiem jest to definicja konformizmu opisana jezykiem, na temat
    > ktorego dyskutujemy? :)))

    Wykazujemy tu daleko idącą zbieżność poglądów. :)

    T.

  • 19. Data: 2004-12-23 15:40:34
    Od: amico_pl <amico_pl@-USUN_TO-gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    Z calym szacunkiem, ale PR to nie tworzy biznesu tylko komunikuje i
    "opakowuje" to co dostarczy Zarzad i tylko zmiany w Zarzadzie, wsrod
    wlascicieli maja jakies znaczenie.

    Zgadzam sie z przedmowcami, ze i tak tolerujemy duza ilosc postow z
    Twojego portalu, wiec oszczedz nam tych branzowych smaczkow, bo nijak
    sie maja do tematu grupy.

    Pozdrawiam,

  • 20. Data: 2004-12-23 16:39:07
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-12-23 16:40, kiedy amico_pl napisał(a) co
    następuje:

    > Zgadzam sie z przedmowcami, ze i tak tolerujemy duza ilosc postow z
    > Twojego portalu, wiec oszczedz nam tych branzowych smaczkow, bo nijak
    > sie maja do tematu grupy.

    A Twoich postów, tak merytorycznych i na temat, ciągle nam mało i mało.
    :-p.
    Cóż byśmy zrobili bez twojej tolerancji, nota bene?

    --
    * Jak rzekł pewien klasyk: *
    */|\* "If you're so smart, why aren't you rich?" */|\*