  • 1. Data: 2010-06-11 10:30:25
    Temat: J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
    Od: "XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wklejam listę bliskich współpracowników braci Kaczyńskich.
    Listę tą znalazłem w internecie i łatwo ją zweryfikować.
    Z tymi ludźmi bracia Kaczyńscy chcieli budować skansen polityczny pod nazwą IV
    RP i gospodarkę w stylu greckim oraz ciemnogród we współpracy m.in.
    z o.Rydzykiem.

    Myślę, że czytając nazwiska z tej listy nie ma się co dziwić, że myślący
    Polacy mają uczucie obrzydzenia i odrzucenia wspominając lata 2005-2007.
    Czytając te nazwiska z poniższej listy widać jak na dłoni jaka zakłamana i
    pełna obłudy była rzekoma walka PIS z tzw. "układem".

    *******

    1. Andrzej Kryże - Wiceminister Sprawiedliwości IVRP- członek PZPR do jej
    końca. Skazywał w stanie wojennym. Skazał między innymi Bronisława
    Komorowskiego z PO za udział w manifestacji na warszawskim Placu Zwycięstwa w
    rocznicę odzyskania niepodległości. W uzasadnieniu wyroku pan Kryże napisał
    m.in., że `demonstracyjnie okazywali lekceważenie dla narodu polskiego,
    twierdząc m.in., że nie jest on narodem wolnym i niepodległym'. Kryże jako
    przewodniczący Wydziału IV Sądu Okręgowego w Warszawie organizował też
    usuwanie sędziów wydających łagodne wyroki wobec działaczy podziemnej opozycji.

    2. Andrzej Lepper- Wicepremier Rządu IV RP - wieloletni członek i działacz
    PZPR. Skazany prawomocnymi wyrokami za przestępstwa pospolite.

    3. Zbigniew Wasserman - Minister koordynator ds. służb specjalnych IV RP.
    PRL-owski prokurator od lat 70-tych.W krakowskiej prokuraturze prowadził kilka
    śledztw przeciwko działaczom Niezależnego Zrzeszenia Studentów.

    4. Wojciech Jasiński- Minister Skarbu IV RP- członek PZPR w latach 1976 -
    1981, szef Wydziału Spraw Wewnętrznych w Płockim Urzędzie Miasta, przybudówki
    SB. w czasie debaty sejmowej, indagowany na okoliczność przynależności do PZPR
    Jasiński nie przyznał się do tego, a w jego życiorysie zaprezentowanym posłom
    nie było na ten temat ani słowa.

    5. Andrzej Aumiller- Minister Budownictwa IV RP- zasłużony komunista,
    wieloletni członek PZPR, a następnie i Unii Pracy.

    6. Anna Kalata - Minister Pracy i Polityki Społecznej IV RP. Członek PZPR jak
    i SLD.

    7. Zbigniew Graczyk- Wiceminister Gospodarki Morskiej IV RP - przez 20 lat
    należał do PZPR, będąc między innymi członkiem jej Komitetu Wojewódzkiego w
    Szczecinie. Był również w kierownictwie nomenklaturowej spółki Interster,
    która była folwarkiem partyjnych dygnitarzy, m. in. Sekuły i Rakowskiego.

    8. Marek Grabowski - Wiceminister Zdrowia IV RP(członek PZPR i SLD) dzięki
    rekomendacji SLD był zastępcą głównego inspektora sanitarnego w rządach Leszka
    Millera i Marka Belki.

    9. Ewa Sowińska- Rzecznik Praw Dziecka IV RP. W latach 1977-1980 należała do PZPR.

    10. Krzysztof Zaręba - Wiceminister Środowiska IV RP, były członek PZPR, a w
    rządzie Leszka Millera główny inspektor ochrony danych osobowych.

    11. Bogusław Kowalski Wiceminister Transportu IV RP. W latach 80 członek PRON.
    Figuruje w materiałach służb specjalnych PRL jako tajny współpracownik o
    kryptonimach `Mieczysław' i `Przemek'. Z dokumentów SB znajdujących się w IPN
    wynika, że w styczniu 1988 roku Kowalski został zarejestrowany w dzienniku
    rejestracyjnym jako TW `Mieczysław' pod numerem 54803.

    12. Bogdan Socha -Wiceminister Pracy i Polityki Społecznej IV RP - był do
    samego końca członkiem PZPR. Pracował w Komitecie ds. Młodzieży i Kultury
    Fizycznej, kierowanym przez Aleksandra Kwaśniewskiego. Był organizatorem
    kampanii prezydenckiej Kwaśniewskiego - został wtedy szefem słynnego autobusu
    `Kwach'. Po udanej kampanii Socha przez dwa lata pracował w pałacu prezydenckim.

    13. Romuald Poliński- kolejny Wiceminister Pracy i Polityki Społecznej IV RP.
    Przez wiele lat członek PZPR, a w rządach SLD doradcą ministrów Kołodki i Belki.

    14. Maciej Łopiński - Rzecznik Prezydenta IV RP - w okresie 1975 - grudzień
    1981 należał do PZPR i pracował na nomenklaturowym stanowisku sekretarza
    redakcji gdańskiego tygodnika `Czas', klasycznego pisma partyjnego `po linii i
    na bazie' (szefostwo z PZPR-owskiej nomenklatury, cenzura, wytyczne z KW itd.).

    15. Krzysztof Śniegocki, Sędzia Trybunału Stanu IV RP wybrany jako kandydat
    PiS i LPR. W latach 80. jako radca ministerstwa rolnictwa aktywnie występował
    w sądzie pracy przeciwko wyrzuconemu z pracy za działalność związkową
    działaczowi `Solidarności'.

    16. Ryszard Siewierski- Zastępca Komendanta Głównego Policji IV RP- członek
    PZPR do końca (1990). W latach 1987-1990 był zastępcą szefa Rejonowego Urzędu
    Spraw Wewnętrznych w Jeleniej Górze ds. polityczno-wychowawczych, był
    klasycznym oficerem politycznym, krzewiącym socjalizm wśród milicjantów i
    sprawdzającym czy nie chodzą do kościoła lub nie mają kumpli w opozycji.

    17. Karol Karski (PiS) obecnie radykalny przewodniczący komisji IV RP ds.
    zmian w ustawie lustracyjnej. Aparatczyk władz centralnych socjalistycznego
    ZSP na Wydziale Prawa i Administracji UW. Pod koniec lat 80 startował z
    poparcia PRON (organizacji utworzonej przez PZPR w stanie wojennym) w
    wyreżyserowanych i sfałszowanych przez komunistów wyborach do rad narodowych.
    Wtedy kiedy wszyscy przyzwoici ludzie wybory bojkotowali. Był jednym z tych
    ludzi którzy tworzyli ówczesny PRL i ochoczo opluwał na uczelni
    solidarnościowy NZS.

    18. Stanisław Kostrzewski, od 25.02.2006 skarbnik PiS - był aktywnym członkiem
    PZPR do końca jej działalności. Żeby było ciekawiej - od 31.12.2005 jest
    wiceprezesem Banku Ochrony Środowiska i nie ma tu żadnego konfliktu interesów
    lub niejasności.

    19. Henryk Biegalski, nominowany i odwołany z funkcji szefa Centralnego
    Zarządu Służby Więziennej IV RP, od 1969 r. do końca lat 80. był członkiem
    PZPR. Od marca 1982 r. należał do Komisji Bezpieczeństwa i Ładu Publicznego KW
    PZPR w Gdańsku.

    20. Jerzy Bahr, 19.05.2006 mianowany ambasadorem RP w Moskwie - w latach 1976
    - 1980 w randze I sekretarza pracował w Ambasadzie PRL w Bukareszcie
    (sekretarz ds. prasowych). Do stanu wojennego był członkiem PZPR. Za
    prezydentury Kwaśniewskiego był po Siwcu (od marca 2005) szefem BBN i
    członkiem RBN.

    21. Krzysztof Czabański, mianowany 01.07.2006 na prezesa Polskiego Radia S.A.
    - były dziennikarz m.in. `Sztandaru Młodych' i `Zarzewia'. W latach 1967-1980
    należał do PZPR.

    22. Stanisław Podlewski, mianowany 17.07.2006 dyrektorem departamentu
    rybołówstwa w ministerstwie rolnictwa - należał do PZPR do końca jej istnienia.

    23. Marcin Wolski, 21.07.2006 mianowany został dyrektorem I programu PR - od
    1975 roku do końca był w PZPR, będąc m.in. sekretarzem POP w PR.

    24. Tomasz Gąska, mianowany 25.07.2006 nowym wiceprezesem Radia PiK z nadania
    PiS - były PZPR-owski aparatczyk, który strzegł linii partii i bronił stanu
    wojennego. Był członkiem PZPR, sekretarzem Podstawowej Organizacji Partyjnej w
    tygodniku `Fakty' i zastępcą redaktora naczelnego tej gazety od 1979 roku,
    przez stan wojenny, aż do upadku komunizmu, odznaczony medalem im. Janka
    Krasickiego. Używając pseudonimu Tomasz Hellen pisał m.in. peany na temat
    WRON, a w tekście `Jaka może być partia' nawoływał do odrodzenia w PZPR `ducha
    leninowskich zasad'.

    25. Jan Sulmicki, kandydat na prezesa Narodowego Banku Polskiego, zgłoszony
    11.12.2006 przez Kaczyńskiego - były aktywista PZPR w SGPiS (obecnie SGH),
    także w stanie wojennym. 14.12.2006 zrezygnował z kandydowania z "powodów
    rodzinnych".

    26. Maciej Giertych były członek PRON i Rady Konsultacyjnej przy gen
    Jaruzelskim poparł dekret o wprowadzeniu stanu wojennego i delegalizację
    Solidarności. Wiosną 1989 roku brał udział w obradach "Okrągłego Stołu" jako
    doradca Gen. Jaruzelskiego.
    Nigdy nie został zarejestrowany jako Tajny Współpracownik, ponieważ SB uznała,
    że jest wystarczająco przydatny jako współpracownik zupełnie jawny.
    Patriotyczny Ruch Odrodzenia Narodowego (PRON) - organizacja polityczna
    utworzona w okresie stanu wojennego przez PZPR i podporządkowane jej
    stronnictwa polityczne oraz organizacje katolickie w celu propagandowego
    wykazania poparcia społeczeństwa dla polityki partii, a w szczególności
    wprowadzenia stanu wojennego.

    27. Ryszard Bender także członek PRON i poseł na Sejm PRL. Vice-prezes PZKS,
    które oficjalnie poparło wprowadzenie stanu wojennego w 1981.Obecnie senator
    LPR. W wyborach 2007 r. startuje z list PiS.

    28. Janusz Maksymiuk z Samoobrony, negocjował z PiSem jak mówi J. Kaczyński
    `najlepszą od 17 lat koalicję rządową' .W PZPR od 1975 do końca. Umieszczony
    na liście krajowej PZPR w wyborach '89 obok takich tuzów jak Kiszczak, Kania,
    Florian Siwicki, Rakowski. TW "Roman". Figuruje w kartotece
    ogólnoinformacyjnej wydz. II BEiA UOP. zarejestrowany pod nr 46734 dnia
    15.07.83 przez Pion VI RUSW Oleśnica. Nr archiwalny 60430/I, nr mikrofilmu
    60430/1. Miejsce archiwizacji WEiA del. UOP we Wrocławiu. Data zaprzestania
    kontaktów 27.09.89.

    29. Stanisław Łyżwiński, wiceprzewodniczący Samoobrony. W czasach PRL był
    członkiem ZSL, w III RP zaangażował się w działalność powiatowej organizacji
    SLD. Świadomy i tajny współpracownik SB.

    30. Bolesław Borysiuk wybrany do KRRiT za zgodą Kaczyńskich. Był strażnikiem
    "jedynie słusznej linii Roberta Kwiatkowskiego", przez lata prezesa TVP z
    ramienia SLD i jednego z czarnych bohaterów afery Rywina . Do PZPR należał od
    1971 r. `Bolek nie jest lubiany, silne poparcie ma tylko wśród byłych
    aktywistów PZPR i SLD, szczególnie tych z frakcji Millera'
    31. Irena Okrągła, powołana 01.12.2005 przez ministra Ziobro na stanowisko
    zastępcy prokuratora generalnego. W 1985 r., pełniąc funkcję wiceszefowej
    Prokuratury Rejonowej w Sopocie, podjęła decyzję o aresztowaniu Jarosława
    Malca, działacza opozycji, zatrzymanego przez milicję w czasie rozlepiania
    plakatów nawołujących do bojkotu wyborów do Sejmu.

    32. Wiesław Jan Kurowski, członek Rady Politycznej PiS - tajny współpracownik
    `Sławek', `Radosław', `Jacek'. Na stronie PiS pan Kurowski nie figuruje na
    liście członków Rady, ale - co ciekawe - w wersji angielskiej strony dalej
    jest jej członkiem.

    33. Jarosław Netzel - szef PZU, z ramienia PiS, podejrzewany o malwersacje,
    będący w kręgu podejrzeń w sprawie przecieku, zatrzymany przez ABW pod
    zarzutem mataczenia.

    34. Konrad Kornatowski - szef Policji, prokurator z ramienia PiS, zatrzymany
    przez ABW pod zarzutem mataczenia. Jego nazwisko pojawia się w "raporcie
    Rokity" z 1991 r. opisującym nadużycia MSW w latach rządów Wojciecha
    Jaruzelskiego (tajemnicza śmierć Tadeusza Wądołowskiego na komisariacie
    kolejowym MO w 1986 r.).

    35. Janusz Kaczmarek - szef MSWiA, prokurator krajowy z ramienia PiS -
    oskarżony o spowodowanie przecieku, zatrzymany przez ABW pod zarzutem
    mataczenia. Członek PZPR od 1986 r.

    36. Piotr Ryba - kandydat do Rady Nadzorczej TVP, współpracownik wicepremiera
    RP, oskarżony o korupcję, zatrzymany przez CBA

    37. Andrzej Kryszyński - pracownik ratusza kierowanego przez prezydenta Lecha
    Kaczyńskiego, rekomendowany przez Andrzeja Urbańskiego - szefa kancelarii
    prezydenta RP i prezesa TVP z ramienia PiS, oskarżony o korupcję, zatrzymany
    przez CBA.

    38. Artur Piłka - doradca Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego, oskarżony o handel
    narkotykami, zatrzymany przez Policję.

    39. Stefan Meller - Minister Spraw Zagranicznych w rządzie Kazimierza
    Marcinkiewicza. Do 1968 r. członek PZPR.

    40. Jan Kobylański - sponsor Radia Maryja, biznesmen mieszkający w Urugwaju.
    Oskarżany o kolaborację z hitlerowcami w czasie II wojny światowej. Słynny z
    wielu antysemickich wypowiedzi.

    41. Wojciech Dąbrowski - wojewoda mazowiecki z nadania PiS. Usiłował pozbawić
    mandatu Prezydenta Hannę Gronkiewicz-Waltz. W 1996 roku policja zabrała mu
    prawo jazdy na ponad rok za przekroczenie liczby dozwolonych punktów karnych.
    W 2006 roku został zatrzymany za jazdę po pijanemu na rowerze i ukarany
    zakazem prowadzenia pojazdów na 2 lata. Ponadto okazało się, że Dąbrowskiemu
    nie odebrano wtedy prawa jazdy ze względu na wcześniejszą sprawę.

    42. Piotr Cybulski - poseł na Sejm RP z listy PO. W styczniu 2006 r. odszedł
    do PiS. Okazało się, że był członkiem ZSMP i PZPR, co wcześniej zataił. PiSowi
    to nie przeszkadzało i do dziś jest członkiem KP PiS.

    43. Andrzej Urbański - były wiceprezydent stolicy u boku Lecha Kaczyńskiego, a
    następnie szef jego gabinetu politycznego. Szef Telewizji publicznej,
    nazywanej od czasu jego urzędowania TVPiS. W czasie strajku w grudniu 1981 r.
    podpisał deklarację lojalności, tzw. lojalkę, w której zobowiązał się do
    zaprzestania działalności wrogiej wobec PRL.

    44. Teresa Liszcz - działaczka Porozumienia Centrum, nominowana przez PiS do
    Trybunału konstytucyjnego. W grudniu 1981 r. podpisała deklarację lojalności
    wobec rządzącej partii komunistycznej.

    45. Jerzy Robert Nowak - główny propagandysta Radia Maryja, wspierającego PiS.
    Kontakt operacyjny SB o pseudonimie `Tadeusz'.

  • 2. Data: 2010-06-11 10:37:30
    Od: "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl>

    Jednak Ci płacą

  • 3. Data: 2010-06-11 10:39:58
    Od: "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl>

    Choć nie, może Ci nie płacą. Jako studencik z lublina robisz to dla dobra
    najukochańszego guru Palikota.
    DJ

  • 4. Data: 2010-06-11 10:52:24
    Od: " az" <a...@W...gazeta.pl>

    DJ \(Dominik\) <d...@a...pl> napisał(a):

    > Jednak Ci płacą

    No, Dominik, argumenty masz mocne, nie ma co.
    Płacą Ci, Palikot twoim idolem, dobre.
    A może jednak odpowiedziałbys choć raz konkretnie -
    - ad.1 - bzdura
    ad.2 - pomyłka
    ad.3 - coś tam...
    Myśl człowieku, myśl.

  • 5. Data: 2010-06-11 10:54:20
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    DJ \(Dominik\) <d...@a...pl> napisał(a):

    Choć nie, może Ci nie płacą. Jako studencik z lublina robisz to dla dobra
    najukochańszego guru Palikota.

    Nieźle się uśmiałem. To niby ja jestem studencikiem z Lublina ?
    No to byłoby duże osiągnięcie bo jestem po 40-stce.
    Mieszkam i pracuję na Śląsku, jestem ekonomistą i tłumaczem j.angielskiego i
    nie mam żadnych związków z polityką ani z politykami.
    Palikot nie jest moim guru, cenię go za inteligencję, błyskotliwość i za to co
    w życiu osiągnął.

    Ale może chcesz się wypowiedzieć merytorycznie co do załączonej listy ?

  • 6. Data: 2010-06-11 11:05:15
    Od: "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl>

    Konkretnie mogę oczywiście odpowiedzieć, ale po co mam to robić, skoro ani
    Ty, ani XXL i tak tego nie uzna za słuszną argumentację.

    Trzecia pozycja na liście;

    "W krakowskiej prokuraturze prowadził kilka
    śledztw przeciwko działaczom Niezależnego Zrzeszenia Studentów"

    Dla pełnej informacji niezbędne jest napisanie jakie były wyniki tych
    śledztw, czy śledztwa "uwalał" w jakiś sposób, czy wręcz przeciwnie drążył
    do samego końca i uwalał studentów.

    Podstawowym narzędziem propagandy jest półprawda.
    np: Pan X był związany z aferą Y.

    Bez wyjaśnienia jest to czytelny dowód, że ktoś był w coś zamieszany.
    Gdyby jednak było dalsze wyjaśnienie, że zamieszanie pana X wynikało z tego,
    że np to on poszedł niewinnie siedzieć za faktycznie winnego, to ocena
    byłaby już inna.
    Propaganda jednak podaje jako całą prawdę że Pan X był związany z aferą Y.

    Tak jak napisałem wcześniej i tak nie ma sensu moja argumentacja, wiecie
    swoje.
    DJ

  • 7. Data: 2010-06-11 11:17:50
    Od: " az" <a...@W...gazeta.pl>

    DJ \(Dominik\) <d...@a...pl> napisał(a):

    > Konkretnie mogę oczywiście odpowiedzieć, ale po co mam to robić, skoro ani
    > Ty, ani XXL i tak tego nie uzna za słuszną argumentację.

    Nie chodzi o liste XXL-a, ja takich argumentów tez nie przyjmuje.

> [...]
    >
    > Dla pełnej informacji niezbędne jest napisanie jakie były wyniki tych
    > śledztw, czy śledztwa "uwalał" w jakiś sposób, czy wręcz przeciwnie drążył

    Tak jest, ale jak chcesz walczyć o dobre imię tego środowiska,
    to powinieneś to wyjaśnić koledze XXL.

    > Podstawowym narzędziem propagandy jest półprawda.
    > np: Pan X był związany z aferą Y.
    >
    > Bez wyjaśnienia jest to czytelny dowód, że ktoś był w coś zamieszany.

    Stosujesz identyczną metodę - ,,Płacą Ci...,,

> [...]
    >
    > Tak jak napisałem wcześniej i tak nie ma sensu moja argumentacja, wiecie

    Ja wiem swoje, ale nie jestem zamkniety na rzeczowe argumenty, fatalne zdanie
    mam o całej naszej klasie politycznej, bez wyjątków - ale co z tego, tu żyje
    i tu zakończe i staram sie jedynie, żeby, subiektywnie zapewne, coś z tego
    wybrać. Ale przyznasz chyba, że hipokryzja co niektórych sięga zenitu.

  • 8. Data: 2010-06-11 11:52:17
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    XXL <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Wklejam listę bliskich współpracowników braci Kaczyńskich.

    Podałeś taką ilość faktów, że aż trudno uwierzyć. Chciałbym zweryfikować, bo
    jesteś ekonomistą i tłumaczem. Wygląda na to, że jest twojego autorstwa, bo
    nie podajesz źródła. Masz więc jeszcze hobby - zbieranie haków. Pracuj dalej.

    Prognozę na wynik wyborów już mamy, teraz podaj jak zareaguje na to giełda.
    Z góry dzięki. Zaczynam liczyć zyski.

    kc

  • 9. Data: 2010-06-11 11:59:13
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    az wrote:

> [...]
    > tego, tu żyje i tu zakończe i staram sie jedynie, żeby, subiektywnie
    > zapewne, coś z tego wybrać. Ale przyznasz chyba, że hipokryzja co

    Co do klasy politycznej to dobrze sobie odpowiedzieć na pytanie. Jakiego
    przedstawiciela wybiorą profesorowie uniwersyteccy? Jakiego przedstawiciela
    wybiorą złodzieje i kłamcy? Jakiego przedstawiciela wybiorą rolnicy?
    Odpowiedź na te pytania w/g mnie dobrze tłumaczy jakość klasy politycznej w
    Polsce. Nie wyobrażam sobie by hutnicy i górnicy, kolejarze i stolarze
    wybrali za swojego przedstawiciela profesora astrofizyki. Nie zrozumieliby
    co on do nich mówi, a on nie wiedziałby co oni do niego mówią. Spodziewanie
    się, ze klasa polityczna będzie inna niż średni przekrój społeczny to w/g
    mnie kolejne naiwne oczekiwanie. Politycy obrzucają się inwektywami, a ich
    wyborcy obrzucają się kamieniami.

  • 10. Data: 2010-06-11 11:59:58
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik " kc" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dalej.
    >
    > Prognozę na wynik wyborów już mamy, teraz podaj jak zareaguje na to

    Jak szmaty tu piszą, ze Komorowski jest agentem WSI a Kryże pisowskim
    sędzią, to nic nie bulgoczecie.
    Ani słowa nie zauważyłem.

    Białe jest czarne a czarne jest białe.