  • 21. Data: 2010-06-11 17:56:59
    Temat: Re: J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Endriu <a...@g...com> napisał(a):

    > Dzi=EAki S=B3awku. Tak trzyma=E6 :). Precz z okr=B1g=B3ym meblem.

    Dobrze odczytujesz intencje autora? Nie chodzi o demolowanie mebli, tylko
    dokopanie pisiorowi. Mebel jest niezagrożony z tamtej strony.

    pozdrawiam
    kc

  • 22. Data: 2010-06-11 18:02:11
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    kc <k...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Dobrze odczytujesz intencje autora? Nie chodzi o demolowanie mebli, tylko
    > dokopanie pisiorowi. Mebel jest niezagrożony z tamtej strony.
    >
    > pozdrawiam
    > kc

    No widzisz kc, jak chcesz to nie masz problemu z wnioskami.
    Tak trzymaj.

  • 23. Data: 2010-06-11 20:43:34
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Dobrze odczytujesz intencje autora?  Nie chodzi o demolowanie mebli, tylko
    > dokopanie pisiorowi. Mebel jest niezagrożony z tamtej strony.

    Wszystko mi jedno od której nogi zaczniemy kolego "kc". Byleby kurwa
    wreszcie ten demontaż sie rozpoczął ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 24. Data: 2010-06-11 20:45:11
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Wszystko mi jedno od której nogi zaczniemy kolego "kc". Byleby kurwa
    > wreszcie ten demontaż sie rozpoczął ....

    Czekam cierpliwie od 1993 roku ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 25. Data: 2010-06-13 11:23:05
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Kolejny autorytet XXL - Palikot.

    D.

  • 26. Data: 2010-06-13 13:35:23
    Od: Virck <v...@v...net>

    Dieter wrote:
    > Kolejny autorytet XXL - Palikot.
    >
    > D.

    Ty dla Palikota to moglbys co najwyzej buty pastowac ....On ma chociaz
    jaja, Tobie ich brak...Juz nie wspomne o twojej bufonadzie odnosnie GPW....

  • 27. Data: 2010-06-13 14:03:43
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Virck <v...@v...net> napisał(a):

    > Ty dla Palikota to moglbys co najwyzej buty pastowac ....On ma chociaz
    > jaja, Tobie ich brak...Juz nie wspomne o twojej bufonadzie odnosnie GPW....

    Mógłby, ale nie będzie, w przeciwieństwie do tych, którzy chętnie by wylizali

    kc

  • 28. Data: 2010-06-13 17:52:52
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Ty dla Palikota to moglbys co najwyzej buty pastowac ....On ma chociaz
    > jaja, Tobie ich brak...

    Kolego Virck wyluzuj z tymi jajami Palikotowymi ....
    Nie warto dla takiego chuja....:

    Ty-kanie
    http://palikot.blog.onet.pl/2,ID372445480,RS1,index.
    html

    " [...] Zawsze, gdy Jarosław Kaczyński wchodzi na mównicę, Stefan
    Niesiołowski
    zwraca się do niego po imieniu: "Zejdź z mównicy", "Jakim prawem tam
    stoisz?", "Nieuk!" itp. I zawsze Jarosław Kaczyński traci wówczas
    pewność
    siebie, i jedyne, co może powiedzieć to "Nie jesteśmy po imieniu", ale
    już
    bez tchu. Po swoim wystąpieniu za każdym razem wychodzi z sali
    sejmowej -
    tak jest zdenerwowany, blady i nieprzytomny z nerwów. [...]".

    ... obrażać pożądnego grupowego kolegi jakim jest Dieter.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 29. Data: 2010-06-13 18:35:54
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    już bez tchu. Po swoim wystąpieniu za każdym razem wychodzi z sali
    sejmowej - tak jest zdenerwowany, blady i nieprzytomny z nerwów. [...]".

    =========

    Endriu wczytaj sie w to jeszcze 100 razy, bo widac 2 nie wystarczą, i oceń
    chłodno.
    Czyli Jarek Podróbka (jak miał Palikot na transparentach) wyjdzie gdzieś na
    świecie mówić, i tak delikatne jak na politykę przytyki spowodują, że "tak
    jest zdenerwowany, blady i nieprzytomny z nerwów"???

    No to jest tekst chyba z RM. Tak?

    Chyba, że nie skumałem przewrotności:)))

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2010-06-13 19:12:36
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > No to jest tekst chyba z RM. Tak?
    >
    > Chyba,  że nie skumałem przewrotności:)))

    Skippy wybacz mi, ale o Palikocie nie będę z tobą tutaj rozmawiał. Jak
    chcesz się nim zachwycać to masz tutaj Sławka XXL-a. Ja gardzę nim i
    jego blogiem, z którego można wyczytać że każda z 5 żon Waltera była
    jego dobrym wyborem, i że tłumaczenie się z przekrętów Mira
    Drzewieckiego jest "w dobrym stylu". Gardzę tego typu padliną i uważam
    że jest to najgorszy typ człowieka nie warty funta kłaków.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/