  • 1. Data: 2012-01-23 21:31:54
    Temat: JAK i gdzie wykonacz szybko 30 transakcji kartą kredytową?
    Od: " " <w...@g...pl>

    Witam znalazłam w biurku jakąś stara i nieużywaną przeze mnie kartę kredytową
    eurobanku Perfect GOLD

    napisali mi ze aby mnie nie skasowali za kolejny rok posiadania trzeba wykonac
    35 transakcji bezgotówkowych

    no i zostało mi jeszcze 31 - jak i gdzie moge to zrobić zeby nie byly to
    zakupy na siłe tj. w miare male kwoty

  • 2. Data: 2012-01-23 21:44:33
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2012-01-23 22:31, w...@g...pl pisze:
    > no i zostało mi jeszcze 31 - jak i gdzie moge to zrobić zeby nie byly to
    > zakupy na siłe tj. w miare male kwoty

    Wejdź na music.ovi.com i kupuj najtańsze utworki.

    --
    Raf

  • 3. Data: 2012-01-23 21:51:25
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Rafał" <a...@m...invalid> napisał w wiadomości

    > Wejdź na music.ovi.com i kupuj najtańsze utworki.

    A jak nie jest melomanem ?
    - moze doladowania telefonu po 5-taku ;)

  • 4. Data: 2012-01-23 22:22:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <w...@g...pl> jfkjka$3bh$...@i...gazeta.pl

    > 35 transakcji bezgotówkowych

    > no i zostało mi jeszcze 31 - jak i gdzie moge to zrobić
    > zeby nie byly to zakupy na siłe tj. w miare male kwoty

    Lidl i Społem -- dowolne kwoty. Ponadto chyba każdy hiprmarket.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2012-01-23 22:23:58
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <w...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > no i zostało mi jeszcze 31 - jak i gdzie moge to zrobić zeby nie byly to
    > zakupy na siłe tj. w miare male kwoty

    Allegro - wpłata prowizji kartą. Każda transakcja na 1,01 zł.

  • 6. Data: 2012-01-23 22:27:05
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości grup

    > Allegro - wpłata prowizji kartą. Każda transakcja na 1,01 zł.

    PS. Wersja hardcore:

    Neste, deklarowany zakup paliwa za 10 zł (mniej się nie da) i nalewamy
    minimalną ilość. Przy odrobinie wprawy da się "nalać" za 4-16 groszy.

    Nawiasem mówiąc, samochód do tego niepotrzebny. Jednak względy ekologiczne
    powodują, że warto by to nakapywać do jakiejś butelki, a nie na ziemię.

  • 7. Data: 2012-01-23 22:38:35
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    MarekZ <b...@a...w.pl> wrote:

    > PS. Wersja hardcore:
    >
    > Neste, deklarowany zakup paliwa za 10 zł (mniej się nie da) i nalewamy
    > minimalną ilość. Przy odrobinie wprawy da się "nalać" za 4-16 groszy.

    Dobre :D
    Nie ma tam 'minimalna ilosc paliwa' ? widywałem takie napisy na
    dystrybutorach, ale nigdy tak mało nie brałem.

    a.

  • 8. Data: 2012-01-23 23:06:16
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Dobre :D
    > Nie ma tam 'minimalna ilosc paliwa' ? widywałem takie napisy na
    > dystrybutorach, ale nigdy tak mało nie brałem.

    Pierwsze skojarzenie to ....
    http://www.youtube.com/watch?v=Pi7Q2Qv150Y

    :D

  • 9. Data: 2012-01-23 23:17:59
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 23.01.2012 23:38, Wemif pisze:

    > Dobre :D
    > Nie ma tam 'minimalna ilosc paliwa' ? widywałem takie napisy na
    > dystrybutorach, ale nigdy tak mało nie brałem.

    Nie tyle minimalna ilosc, co dokladnosc dopiero od okreslonej ilosci.

  • 10. Data: 2012-01-24 06:50:22
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-23 22:51, Waldek pisze:

    > - moze doladowania telefonu po 5-taku ;)

    To właśnie.
    No i jest to towar "zbywalny".

    Nad NESTE ma tę przewagę, że można siedzieć wygodnie w fotelu, zamiast
    latać po deszczu od terminala do szlaufa.

    --
    Tnx. sqlwiel