  • 1. Data: 2010-03-16 12:11:22
    Temat: Jak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym banku tym bardziej dostajesz w dupe
    Od: "elek" <e...@e...pl>

    Jak masz w mBank 10 rachunkow i nie zapłacisz mandatu za 500 zł i dobierze
    sie do Ciebie dzial egzekucji ze skarbowego.to zablokuja ci na kontach kwote
    N x 500, gdzie N to ilosc posiadanych rachunkow. Dla uproszczenia pomijam to
    co wiecej zablokuja na pokrycie odsetek i innych takich.

    Co ciekawe mBank z 3 bankow w ktorych posiadam konta robi tak jako JEDYNY.

  • 2. Data: 2010-03-16 12:14:35
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    elek pisze:
> [...]
    > co wiecej zablokuja na pokrycie odsetek i innych takich.
    >
    > Co ciekawe mBank z 3 bankow w ktorych posiadam konta robi tak jako JEDYNY.

    no i bardzo dobrze, może zmobilizuje Cię to to przestrzegania przepisów
    na drogach...

  • 3. Data: 2010-03-16 12:38:14
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > no i bardzo dobrze, może zmobilizuje Cię to to przestrzegania przepisów
    > na drogach...

    Nie rozumiem takich bezsensownych wypowiedzi.

    "Trzeba było..."
    "I bardzo dobrze...."

    W twarz nikomu byś tak nie powiedział. Z imienia i nazwiska też pewnie nie.
    Lepiej idź wybiegaj swoje frustracje.

  • 4. Data: 2010-03-16 12:43:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    elek pisze:
> [...]
    > N x 500, gdzie N to ilosc posiadanych rachunkow. Dla uproszczenia pomijam to
    > co wiecej zablokuja na pokrycie odsetek i innych takich.

    Tak jest w każdym banku, to nie wina mbanku, tylko skutek przepisów.
    Skąd bank ma wiedzieć na które konto wpłynie kolejna wpłata? Blokuje się
    każde konto do kwoty zajęcia.

    > Co ciekawe mBank z 3 bankow w ktorych posiadam konta robi tak jako JEDYNY.

    To nie wina mbanku, że inne banki nie wypełniają żądania komorników.
    Są na to odpowiednie kary.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-03-16 12:46:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "Liwiusz" hnnue7$t3c$...@n...onet.pl

    > To nie wina mbanku, że inne banki nie wypełniają żądania komorników. Są na to
    odpowiednie kary.

    Są -- na przykład 20 złotych 10 lat temu. :)
    Byłem (jestem nim nadal) wierzycielem. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2010-03-16 12:50:56
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 16.03.2010 13:38, Curious wrote:

    > Nie rozumiem takich bezsensownych wypowiedzi.
    >
    > "Trzeba było..."
    > "I bardzo dobrze...."
    >
    > W twarz nikomu byś tak nie powiedział.

    Czemu mialby nie powiedziec? Ty jestes takim hipokryta, ze masz na mysli
    A, a mowisz komus B?

    Zlamal przepisy, mandatu nie zaplacil, wiec tym bardziej normalne jest,
    ze sprawa trafila do egzekucji i konta zostaly zajete.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 7. Data: 2010-03-16 12:56:48
    Od: AG <a...@g...com>

    On 16 Mar, 13:11, "elek" <e...@e...pl> wrote:
> [...]
    > co wiecej zablokuja na pokrycie odsetek i innych takich.
    >
    > Co ciekawe mBank z 3 bankow w ktorych posiadam konta robi tak jako JEDYNY.

    To samo jest w INTELIGO. Raz miałem 50 tyś zadlużenia (łącznie na 5ciu
    kontach).

  • 8. Data: 2010-03-16 13:03:54
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 16 Mar 2010 13:50:56 +0100, Tomasz Chmielewski napisał(a):

    > Czemu mialby nie powiedziec? Ty jestes takim hipokryta, ze masz na mysli

    Raczej on. Przepisów jest tyle, że nie ma ludzi którzy ich nie łamią.

    > Zlamal przepisy, mandatu nie zaplacil, wiec tym bardziej normalne jest,
    > ze sprawa trafila do egzekucji i konta zostaly zajete.

    Zajęli mu znaczine więcej niż jest winien
    --
    marcin

  • 9. Data: 2010-03-16 13:38:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zly wrote:

    > Zajęli mu znaczine więcej niż jest winien

    zajęli co im kazali.
    Po przelaniu kwoty resztę zwolnią.

  • 10. Data: 2010-03-16 14:06:13
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

> [...]
    >
    > Zlamal przepisy, mandatu nie zaplacil, wiec tym bardziej normalne jest, ze
    > sprawa trafila do egzekucji i konta zostaly zajete.

    Zyjesz w prostym swiecie - w ktorym nie ma miesjce na dylematy. Zazdroszcze
    Ci.

    Czy ja dyskutuje ze slusznoscia mandatu i koniecznoscia jego zaplaty?
    Nim zaczniesz warczec wczytaj sie w posta.