eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak nie wpaść w odsetki na KK nie mając środków na spłatę? By Alior Bank ;) › Jak nie wpaść w odsetki na KK nie mając środków na spłatę? By Alior Bank ;)
  • Data: 2009-10-20 19:43:45
    Temat: Jak nie wpaść w odsetki na KK nie mając środków na spłatę? By Alior Bank ;)
    Od: Michal <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    Rozważania hipotetyczne- KK w Aliorze nie mam.
    Procedura wydaje się prosta, ciekawe czy sprawdziłaby się w praktyce.

    1. Zakup towarów za 5000zł kartą z limitem 10 000zł we wrześniu. Okres
    od 2 do 1 danego miesiąca.
    Posiadam jedynie 1000zł miesięcznie na spłatę.
    2. Generuje się wyciąg z datą spłaty 15 października i saldem 5000zł
    3. 15 października (kolejny okres rozliczeniowy) wykonuję przelew 4000zł
    z rachunku karty i dokładam posiadany 1000zł, następnie spłacam kartę.
    Spłaciłem całość w GP, płacę jedynie 40zł jako 1% prowizji za przelew.
    Ląduję z zadłużeniem biężącym 4000zł
    4. 15 listopada operację powtarzam, spłacając poprzedni przelew
    przelewem bieżącym= 3000zł + 1000zł własne i tak dalej, aż do spłaty.

    5. Dla usprawnienia prcedury przelewy z karty mogę wykonywać 2 danego
    miesiąca i wrzucać na overnight.

    6. Wychodzę na tej procedurze sporo lepiej niż na odsetkach od kredytu
    na karcie.

    Gdzie haczyk?

    --
    Michał