  • Data: 2011-01-14 06:42:58
    Temat: Jak się dałem wydymać przez Breubezpieczenia / mBank
    Od: SQLwiel <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Ja się nie użalam nad sobą, wszak <subj>, tylko piszę ku przestrodze.

    Zbliżał się koniec mojego ubezp. OC na auto. Ono mi przypomniało o tym
    mejlem sugerując, że we "Wnioski" mogę znaleźć "kontynuacja" i tam sobie
    wypełnić wniosek o kontynuację. Niestety, niczego takiego tam nie było.
    Zadzwoniłem więc do BOK, gdzie pan mi odpowiedział "To ja panu przyślę"
    i faktycznie zaraz przysłał. Rzuciłem okiem na kwotę - była taka sama,
    jak poprzednio. Uznałem, że OK, może być i zostawiłem sprawy swojemu
    biegowi. Niestety, nie sprawdziłem daty, a pan przysłał mi moją polisę
    *ubiegłoroczną*.

    Potem, kilka dni przed zakończeniem ubezp. ono mi przysłało automatem
    nową polisę wraz z potwierdzeniem, której już nie oglądałem, bo sądziłem
    [itd].
    Dopiero jak ono pobrało sobie samo składkę, to odkryłem, ze jest o ponad
    stówę więcej.
    Chyba już przechlapane, bo "widziały gały" itd (na nowej polisie kwota
    składki już była taka, jaką faktycznie pobrali), ino, że nie widziały,
    bo nie patrzyły dokładnie, przed czym Was przestrzegam.

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.