eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak się powinno rozpatrywać reklamację ?Jak się powinno rozpatrywać reklamację ?
  • Data: 2005-07-23 15:28:56
    Temat: Jak się powinno rozpatrywać reklamację ?
    Od: "August" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,


    Jak bank traktuje reklamację pozytywną? To jest, czy w razie pozytywnego
    rozpatrzenia reklamacji bank tylko koryguje błąd (co załóżmy widać w
    systemie transakcyjnym) i siedzi cicho (ew. pisze maila), czy też zawsze
    powinien przysłać pismo-potwierdzenie pozytywnego rozpatrzenia tej
    reklamacji pocztą
    tradycyjną ?


    --
    S pozdravem,
    August

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 23.07.05 21:27 Arek

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1