  • 1. Data: 2009-02-03 10:48:06
    Temat: Jak to jest z BZ WBK
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    Dzisiaj mam termin spłaty karty w BZ WBK. Mam ustanowioną automatyczną
    spłatę całej kwoty z Konta Osobistego.

    Do spłacenia mam 4k. Na koncie osobistym mam trochę ponad 3k i wczoraj
    wieczorem przelałem sobie z konta w Alior Banku pozostałą kwotę.

    Wszystko byłoby fajnie tylko jeszcze ten przelew nie jest widoczny w WBK.
    Szukałem na stronie http://www.money.pl/banki/elixir/ i sesje przychodzące w
    WBK są od 09 do 15, tylko, że nie ma podziału na poszczególne sesje.

    Kasa z Aliora wyszła, bo w mbanku juz jest.

    I teraz mam 3 pytania:
    1. o której zaksięgują mi w WBK przelew z Aliora
    (przelew był wykonany wczoraj ok. 21)

    2. Jeśli nie dojdzie ten przelew jak spłacić chociaż kwotę
    minimalną? Na wyciągu nie mam nawet podanego konta
    do przelewu. Jest tylko informacja, że całość zostanie
    pobrana z KO.

    3. Do której godziny bank będzie próbował pobrał kasę z
    konta? (mam tak ustawione, że będzie tylko pobierał
    całość).

    Dzięki za wszelką pomoc i proszę o wyrozumiałość, ale to moja pierwsza karta
    kredytowa i pierwsza spłata karty;)

  • 2. Data: 2009-02-03 10:59:38
    Temat: Re: Jak to jest z BZ WBK
    Od: k...@o...pl

    On 3 Lut, 11:48, "Włodziu" <w...@w...pl> wrote:

    > Wszystko byłoby fajnie tylko jeszcze ten przelew nie jest widoczny w WBK.
    > Szukałem na stroniehttp://www.money.pl/banki/elixir/i sesje przychodzące w
    > WBK są od 09 do 15, tylko, że nie ma podziału na poszczególne sesje.
    Pierwsza jest o 11:30 albo 12:00 zależnie od źródła.

    Kasę trzeba wpłacić do 16-tej(a w praktyce przy przelewie z własnego
    konta może i później)

  • 3. Data: 2009-02-03 11:01:09
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

> [...]
    > całość).
    >
    > Dzięki za wszelką pomoc i proszę o wyrozumiałość, ale to moja pierwsza karta

    W BZWBK beda probowali pobierac do godz 17-ej

    Najlepiej zadzwon na infolinie przedstaw problem i zapytaj sie, czy
    juz widza twoj przelew (moga zanim pojawi sie na koncie) oraz powyzsze
    watpliwosci.

    naprzyszlosc najlepiej ustawiaj sobie samodzielnie splate KK (splac
    karte - mozna dac date przyszla) gdy bedziesz znal kwote, a przelewy
    zewnetrzne kieruj bezposrednio na rachunek karty, sumujac sobie kwoty
    z roznych zrodel aby daly pelna kwote do zaplaty.

    Hmmm...pierwsza karta...to pamietaj, zeby wylaczyc na infolinii
    wszystkie platne ubezpieczenia, nawet te, ktore pierwszy miesiac czy
    dwa sa "gratis", i ktore wlaczono, mimo, ze w oddziale deklarowales
    zapewne przy podpisaniu umowy brak platnych ubezpieczen.

  • 4. Data: 2009-02-05 14:53:49
    Od: jasio <s...@k...pl>

    A w BZWBK mozna sobie ustawic jakos automatyczna splate zadluzenia KK?

  • 5. Data: 2009-02-05 15:37:26
    Od: k...@o...pl

    On 5 Lut, 15:53, jasio <s...@k...pl> wrote:
    > A w BZWBK mozna sobie ustawic jakos automatyczna splate zadluzenia KK?

    jakoś = odwiedziny w oddziale.