  • 11. Data: 2012-01-27 07:16:56
    Temat: Re: Jak to sie liczy ?
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-01-27 01:30, Waldek pisze:

    > Użytkownik "maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > W to chyba nikt nie watpi - przynajmniej z grupy swiadomych userow
    > Aczkolwiek warto wiedziec w co mozna wdepnac
    > i jak potem wyczyscic buty ;)

    A można, można...
    Mnie się zdarzyło zrobić czeski błąd przy wklepywaniu kwoty przelewu i
    popłynęły odsetki. Innym razem - w EB przelew się "nie do końca zapisał"
    i nie poszedł (na szczęście minimalna lata stałym z innego konta) i jak
    wyżej.

    A pucybut - cóż, bierze 30% rocznie :)

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 12. Data: 2012-01-27 10:18:59
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Waldek" <j...@t...mam> napisał w wiadomości

    > b) Mamy ostatni dzien GP i wplacamy wymagana kwote minimalna
    > jesli zalozymy ze jej wys. jest ustalana wg. naliczonych juz odsetek
    > to splaca je (suma odsetek od X do dnia zamkniecia wyciagu )
    > i teraz mamy juz liczone odsetki od calkowitej kwoty zadluzenia
    > na dzien zamkniecia wyciagu do chwili obecnej (24 dni)
    > zas kazda nastepna wplata < kwoty zadluzenia
    > pokrywa najpierw naliczenia a na koncu dopiero pomniejsza podstawe
    > od ktorej sa liczone odsetki za nastepne dni od dnia wplaty
    >
    > Czy powyzsze "rozumowanie" jest poprawne czy bardziej to zamotali ?

    Nic na pewno nie wiem, ale karty istniały jeszcze zanim pojawiło się
    odsetkowanie bezbelkowe co daje podstawy podejrzewać, że odsetki są
    naliczanie w cyklu miesięcznym i jak zostały spłacone to kolejna spłata za
    kilka dni nie ma żadnych odsetek do spłacania (naliczą się za miesiąc).
    P.G.