  • 1. Data: 2012-01-25 10:27:05
    Temat: Jakas sciema z ta KK City ?
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Kolezanka nabyla kupon grupera na KK Citka
    kupon dostala na maila z info ze w 24h zostanie wyslany link
    przez ktory trzeba wypelnic wniosek - nie przyszedl.
    Nabylem wiec testowo kupon dla siebie - doba minela link rowniez nie przyszedl
    :D

    Pozdro

  • 2. Data: 2012-01-25 16:12:39
    Temat: Re: Jakas sciema z ta KK City ?
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2012-01-25 11:27, Waldek wrote:
> [...]
    > przez ktory trzeba wypelnic wniosek - nie przyszedl.
    > Nabylem wiec testowo kupon dla siebie - doba minela link rowniez nie

    Pewnie kleska urodzaju.
    Do mnie przyszedl nastepnego dnia okolo poludnia.
    Link to zadna tajemnica moim zdaniem - szczegolnie ze cena zakupu taka
    "wysoka".
    https://www.online.citibank.pl/formularz/karta/afili
    acje/?prID=44503200

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2012-01-25 17:01:13
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Uzytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisal w
    wiadomosci news:jfp9lo$7ad$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > Do mnie przyszedl nastepnego dnia okolo poludnia.
    > Link to zadna tajemnica moim zdaniem - szczegolnie ze cena zakupu taka

    Hmm, tylko czy to jest link uniwersalny dla wszystkich kuponow grupera ?

    Pozdro

  • 4. Data: 2012-01-25 18:44:18
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2012-01-25 18:01, Waldek wrote:

    > Uzytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisal
    > w wiadomosci news:jfp9lo$7ad$1@inews.gazeta.pl...

    acje/?prID=44503200

    > Hmm, tylko czy to jest link uniwersalny dla wszystkich kuponow grupera ?

    Raczej tak, bo jak wpiszesz inna liczbe to sie pojawia tez formularz
    tylko bez info o promocji.
    mi to wyglada jak nr Promocji. Zreszta - wypelnij i sie dowiesz.
    Do mnie oddzwonili chyba w ciagu godziny (ale byla polowa dnia).

  • 5. Data: 2012-01-25 19:03:49
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Uzytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisal w
    wiadomosci news:jfpigp$961$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > mi to wyglada jak nr Promocji. Zreszta - wypelnij i sie dowiesz.
    > Do mnie oddzwonili chyba w ciagu godziny (ale byla polowa dnia).

    Mnie na tej karcie specjalnie nie zalezy bo mam inne
    IMO bardziej dla mnie atrakcyjne.
    Wniocha zrobilem, "testowo" bo kolezanka dostala kupon na maila
    a nie otrzymala wspomnianego linku.

    Co do "popytu" to chyba grupon nie udostepnili wiecej kuponow
    niz bank zdecydowal sie zrealizowac, zakladajac jakis blad na osoby
    ktore wezma a pozniej oleja sprawe - tym bardziej ze za friko ;)

    Pozdro