  • 1. Data: 2005-10-29 21:38:40
    Temat: Jak to właściwie jest z przelewami w ING BankOnLine?
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    Zastanawiam się jak to właściwie jest z przelewami (głównie wewnętrznymi) w
    Banku Śląskim. Na stronach ING znajduje się informacja, że przelewy są
    księgowane natychmiast tylko wtedy kiedy system jest on-line, a według
    informacji na stronach banku są to godziny 8:00 - 19:00 w dni robocze i
    8:00 - 13:00 w soboty. Zdarzyło mi się jednak robić przelew wewnętrzny w
    tygodniu około godziny 21:00, który został zaksięgowany. Dzisiaj około
    godziny 17:00 wykonałem przelew dla karty przepłaconej, który natychmiast
    został zaksięgowany, a teoretycznie o tej godzinie już nie powinien był
    przejść. Kilka minut temu wykonałem testowo przelew na inne konto i tym
    razem nie został on zaksięgowany i otrzymałem informację, że będzie w
    najbliższym dniu roboczym, tj. w poniedziałek. Czy ktoś z Was orientuje się
    jakie są faktyczne graniczne godziny nadawania przelewów wewnętrznych tak
    aby były księgowane natychmiast?

    chairon

  • 2. Data: 2005-10-30 07:55:47
    Od: Sender Bell <"sender[nospam]"@staticline2044.toya.net.pl>

    chairon napisał(a):
    > Zastanawiam się jak to właściwie jest z przelewami (głównie wewnętrznymi) w
    > Banku Śląskim.

    Od kilku lat posiadam 2 kotna w ING i tylko raz miałem przypadek, że
    przelew wewnetrzny nie został zaksięgowany odrazu.
    Było to dośc danwo, może od tego czasu założyli jakiś automat.

    > Kilka minut temu wykonałem testowo przelew na inne konto

    Podam Ci mój nr konta, na wypadek gdybyś chciał jeszcze wykonać jakieś
    testowe przelewy. ;)

    Sender Bell

  • 3. Data: 2005-10-30 08:30:45
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Sender Bell" <"sender[nospam] napisał(a):

    > Podam Ci mój nr konta, na wypadek gdybyś chciał jeszcze wykonać jakieś
    > testowe przelewy. ;)

    He he, przelew robiłem na konto e-karty przedpłaconej. Wkurza mnie, że może
    zajść potrzeba wykonania jakiegoś przelewu i nie zostanie on zaksięgowny od
    razu, a tak niestety bywa.

    chairon