eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak w PEKAO podpisywalem umowe o nowa karteJak w PEKAO podpisywalem umowe o nowa karte
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Maciek" <f...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jak w PEKAO podpisywalem umowe o nowa karte
    Date: Sat, 11 Sep 2004 20:45:58 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <chvh7v$3th$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: bev235.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1094928447 4017 83.28.33.235 (11 Sep 2004 18:47:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 11 Sep 2004 18:47:27 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:315270
    [ ukryj nagłówki ]

    Wlasnie konczy mi sie karata Maestro w PEKAO SA wiec poszedlem do oddzialu
    podpisac umowe na nowa karte. Wchodzac do banku ucieszylem sie ze nikogo nie
    ma. Podszedlem do pani i sie zaczelo. Najpierw nie moglem sie z nia dogadac.
    Potem wyczekalem sie z 30min az pani wszystkow wypelni a pisala na
    klawiaturze jak 7 letnie dziecko. W koncu dowiedzialem sie ze musze przyjsc
    do banku jeszcze raz (po odbior umowy) bo nie ma kto podpisac umowy.
    Mam drugie konto w mBanku. Dostalem od nich umowe poczta podpisalem
    zapakowalem i wyslalem. Nie musialem tracic czasu na dwukrote chodzenie do
    banku.
    Moi rodzice maja konto w PKO BP i tez dostali umowe poczta podpiali ja i w
    oddziale wrzycili do specjalnej skrzynki bez stania w kolejce i czekania az
    pani wystuka ja na komputerze.
    Widze z tego ze PEKAO nie zalezy na swoich klientach. Maja racje skoro
    pomimo ich podejscia i tak maja kilentow. Po co sie starac. Nie raz bylem
    swiadkiem roznych klutni bezsilnych klientow. Zawsze panie tlumaczyly sie ze
    to nie ich wina. Wiem ze duzo juz od nich odeszlo ludzi do bankow
    internetowych. Przez to byly tam zwolnienia ale zwolnili mlode dziewczyny
    ktore jakos sobie radzily z praca. Na ich miejsce poprzesuwali panie w
    podeszlym wieku ktore cale zycie pierdzialy w stolki i nie robily nic
    konkretnego. Gdy teraz przyszlo im pracowac to sa w szoku. Jak ktos nie
    potrafi szybko pisac nich zapisze sie na kurs a nie denerwuje ludzi swoja
    powolnoscia. Bank ten calkiem zachowuje sie jakby byl panstwowy a z tego co
    wiem nie jest. Nie ma nawet do kogo zlozyc skargi bo zawsze sie dowiaduje ze
    tu nikt nie zawinil. Tak samo na infolinii.
    Ja mam to konto ze wzgledu na bakomaty i mozliwosc wyplaty duzej ilosci
    gotowki w oddziele. Nigdy nie mam tam za duzo pieniedzy.

    --
    Maciek M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1