  • Data: 2004-09-12 08:20:31
    Temat: Re: Jak w PEKAO podpisywalem umowe o nowa karte
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    > Chyba nie do końca tak jest. Moja ciotka ma tam konto, bo miała tam blisko
    > tak już zostało. Żadne argumenty do niej nie trafiają :( Nawet to, że
    kasują
    > ją za nic 11,50 zł co miesiąc ją nie rusza.

    Pewien gość wszedł do salonu Mercedesa i go skasowali na 150kPLN. ZA NIC.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

    P.S. Ja też płacę te 11,50, tyle, że wiem za co. I mniej ważne jest to, czy
    jestem bardziej zadowolony, czy mniej. Po prostu uważam, że dla mnie to
    najlepszy ROR jeśli chodzi o stosunek jakości i możliwości do ceny. Inna
    sprawa, że przenosiny rachunku dla mnie są mocno skomplikowane.