  • 11. Data: 2011-03-15 17:29:03
    Temat: Re: Jakie oprocentowanie konta oszczędnościowego Ooen Finance od jutra?
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-03-15 12:12, Tomek z Wawy pisze:

    > Mnie też 10, ale to tylko dlatego, że przelewy na optymalne tyle
    > trwało ;) Mam piękne zera u Leszka.

    A ja was wszystkich przelicytuję: zrobię to dopiero jutro, bo właśnie
    do domu wróciłem.

  • 12. Data: 2011-03-15 18:51:02
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 15 Mar 2011 18:29:03 +0100, Bogdan B. napisał(a):

    > A ja was wszystkich przelicytuję: zrobię to dopiero jutro, bo właśnie
    > do domu wróciłem.

    Łamistrajk ;-P

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 13. Data: 2011-03-16 06:42:23
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <4d7f13ff$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
    n...@p...onet.pl <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Jest 4%, w getin w ofercie też jest 4% a na koncie 4,5% ;)

    Jest 4%, na koncie też.

    --
    Jacek Politowski

  • 14. Data: 2011-03-16 22:32:38
    Od: g...@o...pl

    > Meritum na razie jest lepsze, dalej 4.5%. GO schodzi na dalszy plan, bo
    > nawet EB ma 4,05% przy nieograniczonej ilosci transferow.

    Czy w Meritum zakładają tylko jedno konto oszcz. 4,5% ?

  • 15. Data: 2011-03-17 16:14:07
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Czy w Meritum zakładają tylko jedno konto oszcz. 4,5% ?

    Dowolną ilość, ale sam zakładasz. Z każdego jedna wypłata/m-c free.