  • 1. Data: 2008-12-15 14:19:21
    Temat: Jakieś nowo konto w Getinbanku?
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    Witam.
    W dniu dzisiejszym byłem załatwić kilka sprawa w getinbanku. Obok mnie
    siedział miły Pan, któremu konsultantka/pracowniczka banku mówiła, że od
    jutra wchodzi do oferty nowe konto internetowe, że wszystko w nim jest za
    darmo z wyjątkiem karty itp. Pan dostał ulotkę gdzie miał to wszystko
    opisane, podziękował i wyszedł.

    Zaciekawiony poprosiłem o tą ulotkę i... i nic nowego w niej nie
    dostrzegłem. Opisuje ona getin konto internetowe wraz z jego zaletami i nic
    po za tym. W związku z tym mam do was pytanie. Mianowicie czy getinbank
    planuje coś zaoferować czy też konsultantka/pracowniczka banku była trochę
    zagubiona w akcji i oferowała to co już od dawna jest w ofercie?

    Pozdrawiam.