  • 1. Data: 2008-12-15 13:24:57
    Temat: Nie da sie spłacić kredytu
    Od: "Agnieszka L." <a...@g...com>

    Mam pozyczke w Pekao SA i chcialam wczesniej splacic.
    Powiadomilam o tym bank wczesniej i chce dokonac przelewu on-line z
    Pekao24, ale nie da sie zrobic przelewu na rachunki kredytowe.
    Komunikat mowi, zeby skontaktowac sie z bankiem.

    Zamierzam wykonac ten przelew z innego banku. Ciekawe, czy sie da...

    Ktos mial taki przypadek ?

    --
    Agnes

  • 2. Data: 2008-12-15 13:51:41
    Temat: Re: Nie da sie spłacić kredytu
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Tak z ciekawości może przyda Ci się ten link:
    www.bphbh.pl/u235/navi/33513

    -----

  • 3. Data: 2008-12-15 19:23:44
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Powiadomilam o tym bank wczesniej i chce

    Więc na tej podstawie Oddział banku księkuje spłatę

    > Zamierzam wykonac ten przelew z innego banku. Ciekawe, czy sie da...

    Da się

    --
    Darek