  • 11. Data: 2009-08-14 15:28:26
    Temat: Re: Jednodniowa w Getinie - COME BACK, cz 2
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h63qku$9me$1@news.interia.pl...
    > "wiatrak" news:h63qkr$let$1@node2.news.atman.pl
    >
    > [ciach]
    >
    > Tak się przyglądam temu co ten getin wyczynia i dochodzę do wniosków, że
    > chyba ktoś przeholował z prochami ;)

    Czyli jest tak. Kto ma maksimum dwie lokaty codzienne w e-getin , obecnie na
    4,25%, powinien je zerwać. Następnie iść do placówki i założyc na nowo na
    4,86%. Chociaż obserwując schizofrenię tego "banku" to nie wiadomo co
    zdarzy sie w poniedziałek.

    wiatrak

  • 12. Data: 2009-08-14 15:47:25
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote in message
    > "wiatrak" news:h63qkr$let$1@node2.news.atman.pl
    >
    > [ciach]
    >
    > Tak się przyglądam temu co ten getin wyczynia i dochodzę do wniosków, że
    > chyba ktoś przeholował z prochami ;)

    Powoli ten bank schodzi na psy. Polityka wyzszych procentow, do ktorej
    przyzwyczail klientow, to jedno, ale nie podoba mi sie ta cala kombinatoryka
    z wersjami lokat, ktore zmieniaja sie w zawrotnym tempie.
    Dla przykladu 1-dniowa, wprowadzona do internetu, potem wycofana, tylko w
    placowkach, potem obnizka na 5% i nastepnie za 3-dni nowe zasady i nowa
    stawka 4,25%. Getin zaczyna stowac polityke, ze jak wzial kase, to juz moze
    robic co chce, zmienia nazwe czy forme lokaty, bo ma nadzieje, ze ci co dali
    mu depozyty sa ociezali i sie nie wyniosa. Wydaje mi sie, ze sie przejada
    ostro, jak beda prowadzic taka polityke z depozytami. Sa malym bankiem, bez
    zaplecza kapitalowego na zachodzie a chca rownac do PKO czy innych molochow?
    Lokaty walutowe tez w dol, ale jak zejda dalej z oproc. to Alior coraz
    lepszy, bo oprocz % to liczy sie mozliwosc zakladania i odnawiania takich
    lokat przez net. Getin w materii lokat walutowych nie zrobil zadnego postepu
    i dalej nie mozna obslugiwac ich przez GB24. Stawki dla USD i EUR jeszcze
    moga byc, ale np dla GBP to spadl nawet ponizej PKO BP SA.
    Mysla, ze kryzys juz sie skonczyl to sa w bledzie, podejrzewam, ze za kilka
    miesiecy ~2010 bedzie drugie dno kryzysu i znow rozpocznie sie paniczne
    poszukiwanie depozytow. Pozyjemy, zobaczymy.

  • 13. Data: 2009-08-14 17:06:21
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Krzysztof" news:h640uf$1317$1@news2.ipartners.pl

> [...]
    > miesiecy ~2010 bedzie drugie dno kryzysu i znow rozpocznie sie paniczne
    > poszukiwanie depozytow. Pozyjemy, zobaczymy.

    IMHO tylko wtedy już nie będzie tak kolorowo z napływem gotówki i
    klientów... na szczęście.

  • 14. Data: 2009-08-14 17:41:11
    Od: "eg" <e...@w...pl>

> [...]
    > 4,25%, powinien je zerwać. Następnie iść do placówki i założyc na nowo na
    > 4,86%. Chociaż obserwując schizofrenię tego "banku" to nie wiadomo co

    Chyba zartujecie? Toc to jakas kpina.

    Swoja droga w jakim banku warto teraz ulokowac oszczednosci? Getin gra z
    klientami w ciuciu babke, jakosc obslugi w Eurobanku wyjatkowo nedzna, wiec
    gdzie?

  • 15. Data: 2009-08-14 17:43:01
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    a swoja droga gdzies slyszalem, ze pare/parenascie tygodni temu jakas
    agencja ratingowa obnizyla getinowi rating, jesli chodzi o zobowiazania
    dlugoterminowe, ale nic wiecej o tym nie slychac... wie ktos moze cos
    wiecej, czy nalezy sie martwic?

  • 16. Data: 2009-08-14 18:06:52
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

> [...]
    > co dali mu depozyty sa ociezali i sie nie wyniosa. Wydaje mi sie, ze sie
    > przejada ostro, jak beda prowadzic taka polityke z depozytami. Sa malym

    bank już zszedł na psy
    jak czytam o coraz to nowych haczykach zastawianych na klienta, same obelgi
    pchają sie do ust
    tak to trzeba nazwać - to są haczyki, których najlepiej żeby klient nie
    zauważył i godził się z pożal się boże warunkami ustalonymi przez Getin
    nawet gdyby warunki zmienili na korzystniejsze, niechęc do tej instytucji
    raczej pozostanie a to ze wzgledu na podejście do klienta...

    L.W.

  • 17. Data: 2009-08-14 18:17:14
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "eg" news:h647mr$i1l$1@news.wp.pl

> [...]
    > agencja ratingowa obnizyla getinowi rating, jesli chodzi o zobowiazania
    > dlugoterminowe, ale nic wiecej o tym nie slychac... wie ktos moze cos

    Do 50K euro śpimy spokojnie - kasa nie przepadnie :)

  • 18. Data: 2009-08-14 18:17:30
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "eg" news:h647jd$hvu$1@news.wp.pl

    > Swoja droga w jakim banku warto teraz ulokowac oszczednosci? Getin gra z
    > klientami w ciuciu babke, jakosc obslugi w Eurobanku wyjatkowo nedzna,
    wiec
    > gdzie?

    Noble po przez www.lokaty.open.pl
    Meritumbank po przez
    https://feniks.meritumbank.pl/WebFrontend/appdep/app
    dep.jsf?portal=www

  • 19. Data: 2009-08-14 18:18:54
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Lukasz W." news:h6498a$fu1$1@atlantis.news.neostrada.pl

    [ciach]

    Getin obudzi się z ręką w nocniczku za kilka miesięcy jak ludziom minie roku
    od otwarcia rachunków w pakiecie egetin :)