-
Date: Wed, 04 Jun 2003 00:22:58 +0200
From: : RaQi : <n...@s...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.2.1) Gecko/20021130
X-Accept-Language: pl, en-us, en
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Jeszcze o Multi :((
References: <3...@n...home.net.pl> <1t3edd12bfi4bc9n3e8%sal@hell.pl>
<bbj4i6$107$1@nemesis.news.tpi.pl> <0t3edd192bi5377n3e8%sal@hell.pl>
In-Reply-To: <0t3edd192bi5377n3e8%sal@hell.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 127.0.0.1
Message-ID: <3...@n...home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1054678995 127.0.0.1 (4 Jun 2003 00:23:15 +0200)
Organization: home.pl news server
Lines: 46
X-Authenticated-User: studio.post
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-
mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:244724
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Przemysław Maciuszko napisał:
[...]
> Cóż. Przecież nie każdy musi mieć tam konto i nie każdy musi wykorzystywać
> kanał telefoniczny, prawda?
>
owszem, zgadzam sie ze nie musze wykorzystywac telefonu. tylko
podpowiedz mi w jaki sposob inny mam porozmawiac z multilinia (oprocz
wybierania sie na wycieczke do oddzialu)
a jezeli "piernik" buduje call center, to powinien system zostac
zaprojektowany na WSZELKIE ewentualnosci.
A nie taka, ze rozmawiam z konsultantem z czasu (multibank) czlowiek mi
mowi ze trzeba miec tonowe wybieranie, owszem - na to ja mu mowie prosze
TP S.A zamowic nowe centrale to moze i bedzie.
ide do budki telefonicznej, niestety wybieranie rowniez impulsowe
(dekadowe) i co ......
rece opadaja, bo jak sie domyslam realizacja i projektem call center
zajela sie pewnie duza firma ktora o takiej ewentualnosci niestety nie
pomyslala. Wiedz to ze np. mala ktora nie ma szans na rynku, czegos
takiego - takiego podstawowego bledu by nie popelnila. Tak sadze ...
A`propos , czy czlowiek ktory u nich np. trzyma 1.000.000$ i niema
komorki bo nie chce, nie ma telefonu bo niechce ... co ma zrobic.
Oddzial.
Reasumujac moje rozwazania na temat bankow, wnioskuje jedno. brak
profesjonalizmu.
Radoslaw
--
: Gdzie są RAQI : email: studio ( at ) post. pl : GG = 328 28 00 :
Następne wpisy z tego wątku
- 04.06.03 04:10 Przemysław Maciuszko
- 04.06.03 05:53 Tomasz Staszewski
- 04.06.03 08:33 Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski
- 04.06.03 09:23 : RaQi :
- 04.06.03 09:25 : RaQi :
- 04.06.03 09:44 Przemysław Maciuszko
- 04.06.03 10:00 Darek
- 04.06.03 10:02 Michał 'Amra' Macierzyński
- 04.06.03 10:02 Bartol Partol
- 04.06.03 10:07 Przemysław Maciuszko
- 04.06.03 10:09 : RaQi :
- 04.06.03 10:16 : RaQi :
- 04.06.03 10:22 : RaQi :
- 04.06.03 10:29 Przemysław Maciuszko
- 04.06.03 10:27 Darek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
Najnowsze wątki
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto