eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJeszcze o Multi :((Re: Jeszcze o Multi :((
  • Date: Wed, 04 Jun 2003 00:22:58 +0200
    From: : RaQi : <n...@s...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.2.1) Gecko/20021130
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jeszcze o Multi :((
    References: <3...@n...home.net.pl> <1t3edd12bfi4bc9n3e8%sal@hell.pl>
    <bbj4i6$107$1@nemesis.news.tpi.pl> <0t3edd192bi5377n3e8%sal@hell.pl>
    In-Reply-To: <0t3edd192bi5377n3e8%sal@hell.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 127.0.0.1
    Message-ID: <3...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1054678995 127.0.0.1 (4 Jun 2003 00:23:15 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 46
    X-Authenticated-User: studio.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-
    mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:244724
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Przemysław Maciuszko napisał:

    [...]


    > Cóż. Przecież nie każdy musi mieć tam konto i nie każdy musi wykorzystywać
    > kanał telefoniczny, prawda?
    >


    owszem, zgadzam sie ze nie musze wykorzystywac telefonu. tylko
    podpowiedz mi w jaki sposob inny mam porozmawiac z multilinia (oprocz
    wybierania sie na wycieczke do oddzialu)


    a jezeli "piernik" buduje call center, to powinien system zostac
    zaprojektowany na WSZELKIE ewentualnosci.

    A nie taka, ze rozmawiam z konsultantem z czasu (multibank) czlowiek mi
    mowi ze trzeba miec tonowe wybieranie, owszem - na to ja mu mowie prosze
    TP S.A zamowic nowe centrale to moze i bedzie.

    ide do budki telefonicznej, niestety wybieranie rowniez impulsowe
    (dekadowe) i co ......


    rece opadaja, bo jak sie domyslam realizacja i projektem call center
    zajela sie pewnie duza firma ktora o takiej ewentualnosci niestety nie
    pomyslala. Wiedz to ze np. mala ktora nie ma szans na rynku, czegos
    takiego - takiego podstawowego bledu by nie popelnila. Tak sadze ...


    A`propos , czy czlowiek ktory u nich np. trzyma 1.000.000$ i niema
    komorki bo nie chce, nie ma telefonu bo niechce ... co ma zrobic.

    Oddzial.


    Reasumujac moje rozwazania na temat bankow, wnioskuje jedno. brak
    profesjonalizmu.


    Radoslaw
    --
    : Gdzie są RAQI : email: studio ( at ) post. pl : GG = 328 28 00 :

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1