eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJeszcze o Multi :((Re: Jeszcze o Multi :((
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jeszcze o Multi :((
    Date: Wed, 4 Jun 2003 10:33:33 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 43
    Sender: m...@p...onet.pl@vd136.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Message-ID: <bbkb7m$j1g$1@news.onet.pl>
    References: <3...@n...home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: vd136.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1054715958 19504 80.50.231.136 (4 Jun 2003 08:39:18 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 4 Jun 2003 08:39:18 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:244786
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik ": RaQi :" <n...@s...com> napisał w wiadomości
    news:3edcef6d@news.home.net.pl

    > witam again.
    >
    > tak fajnie maja system call center przygotowany, ze jezeli nie
    > masz mozliwosci wybierania tonowego to do operatora po jakims
    > czasie samoczynnie nie polaczy.
    >
    > a systemy tyyyyle cashu kosztowaly.
    >
    >
    > no zapewne jeszcze mozliwosc wizyty w banku, ..heh.

    No nie, to juz jest szczyt szczytow. Zacznijmy od obalenia
    mitu

    1. To ze centrala nie obsługuje tonowego wybierania numerów
    (co jest bardzo ale to bardzo rzadkie) nie oznacza że nie
    można korzystac z usług wymagajacych "synalizacji tonowej".

    Wystarczy w telefonie (obsługującym wyb. ton.) przełaczyć
    stosowny przełącznik na obudowie - zaś w części telefonów
    naciśnąć odpowiedni przycisk i już możesz korzystać z np.
    usług banków.

    2. Jeśli masz telefon "klasyczny" bez wybierania tonowego,
    no coż .. to sobie kup nowy który ma w.t.

    Do ekskluzywnej restauracji w dżinsach nie zostaniesz
    wpuszczony - gdyż u stanowiła ona jakiś próg minimum.

    Bank ustanowił technologiczny próg minimum i ma do tego
    pełnego pełne prawo.

    3. Co więcej Bank "swoje wie", bo klient który nie chce,
    nie stać go lub nie wie jak korzystać z telefonu z w.t.,
    byłby w więszkości wypadków dla banku tylko zmartwieniem.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1