eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJeszcze o Multi :((Re: Jeszcze o Multi :((
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-f
    or-mail
    From: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jeszcze o Multi :((
    Date: Wed, 4 Jun 2003 04:10:47 +0000 (UTC)
    Organization: sal z piekła rodem
    Lines: 43
    Message-ID: <0t3edd706fi416fn3e8%sal@hell.pl>
    References: <3...@n...home.net.pl> <1t3edd12bfi4bc9n3e8%sal@hell.pl>
    <bbj4i6$107$1@nemesis.news.tpi.pl> <0t3edd192bi5377n3e8%sal@hell.pl>
    <3...@n...home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: hell.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1054699847 14142 149.156.96.35 (4 Jun 2003 04:10:47 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Jun 2003 04:10:47 +0000 (UTC)
    X-No-Archive: yes
    Cancel-Lock: sha1:e3Jg7fJRr8CIu4pETQlJQNRuXfY=
    User-Agent: tin/1.5.13-20020703 ("Chop Suey!") (UNIX) (Linux/2.4.19 (i686))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:244743
    [ ukryj nagłówki ]

    : RaQi : <n...@s...com> wrote:

    > owszem, zgadzam sie ze nie musze wykorzystywac telefonu. tylko
    > podpowiedz mi w jaki sposob inny mam porozmawiac z multilinia (oprocz
    > wybierania sie na wycieczke do oddzialu)

    No przecież napisałem jasno, że nie wszyscy muszą mieć tam konto.

    > a jezeli "piernik" buduje call center, to powinien system zostac
    > zaprojektowany na WSZELKIE ewentualnosci.

    No i? Zrobiono założenie, że klient _musi_ mieć wybieranie tonowe i tyle.

    > ide do budki telefonicznej, niestety wybieranie rowniez impulsowe
    > (dekadowe) i co ......

    O. Możesz napisać gdzie tak nadal jest?

    > pomyslala. Wiedz to ze np. mala ktora nie ma szans na rynku, czegos
    > takiego - takiego podstawowego bledu by nie popelnila. Tak sadze ...

    Tiaaaaaa. Dobrze, że dodałeś 'tak sądzę'.

    > A`propos , czy czlowiek ktory u nich np. trzyma 1.000.000$ i niema
    > komorki bo nie chce, nie ma telefonu bo niechce ... co ma zrobic.

    Rotfl. Myślałem, że rozmawiamy praktycznie, a nie hipotetycznie. No ale co
    tam.
    A człowiek ma jeszcze Internet.

    > Oddzial.

    Albo inny bank. Co za problem?

    > Reasumujac moje rozwazania na temat bankow, wnioskuje jedno. brak
    > profesjonalizmu.

    IMHO marudzisz. Mamy w Polsce na tyle dużo banków, że jeśli któryś nie
    oferuje tego co potrzebujesz (np. obsługi z 'wybieraniem pulsowym' - czyli
    niby jak?), to idziesz do innego, który to oferuje.

    --
    Przemysław Maciuszko

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1