  • 1. Data: 2009-01-06 08:28:20
    Temat: KILLER lokata
    Od: JB <j...@o...pl>

    Maksymalnie jak dlugo moge czekac na potwierdzenie zaksiegowania
    wplaty na wygenerowane konto w BP. Przelew wysłany w sobote... do dnia
    dzisiejszego zadnego potwierdzenia nie otrzymalem.

  • 2. Data: 2009-01-06 08:42:36
    Temat: Re: KILLER lokata
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 06 sty 2009 o 09:28 GMT, JB napisał(a):

    > Maksymalnie jak dlugo moge czekac na potwierdzenie zaksiegowania
    > wplaty na wygenerowane konto w BP. Przelew wysłany w sobote... do dnia
    > dzisiejszego zadnego potwierdzenia nie otrzymalem.

    W sobote? heheh :) zdajesz sobie sprawe ze on i tak wyszedl dopiero w
    poniedzialek? :)

    mi zazwyczaj potwierdzenie przychodzi na drugi dzien, wiec spodziewaj sie
    dzisiaj

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ brzezi:~# uptime ]
    [ Ekg: #3781111 ][ 09:41:52 up 35 days, 9:31, 4 users, ]

  • 3. Data: 2009-01-06 08:57:04
    Od: JB <j...@o...pl>

    tak - zdaje sobie sprawe. Chcialem sprawdzic ta lokate, a niemając
    czasu w niedziele przelew wyslalem dzien wczesniej.
    Pytanie - czy automatyczne odnowienie lokaty powoduje powrót pieniedzy
    na konto czy nie?
    czy moze lepiej samemu przelewac pieniądze? dlaczego czytajac opisy
    widze ze większośc zakłąda kilka lokat na mniejsze kwoty zamiast
    jednej na np. max 10k?

  • 4. Data: 2009-01-06 10:50:06
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    JB <j...@o...pl> napisał(a):

    > Pytanie - czy automatyczne odnowienie lokaty powoduje powr=F3t pieniedzy
    > na konto czy nie?

    Pytanie jest wewnętrznie sprzeczne (nielogiczne).

    > czy moze lepiej samemu przelewac pieni=B1dze? dlaczego czytajac opisy
    > widze ze wi=EAkszo=B6c zak=B3=B1da kilka lokat na mniejsze kwoty zamiast
    > jednej na np. max 10k?

    Automatyczne odnowienie lokaty trwa tak długo, dopóki sam w oddziale pocztowym
    nie zerwiesz ją i wypłacisz całą mamonę (z odsetkami łącznie) ;)

  • 5. Data: 2009-01-06 11:57:43
    Od: JB <j...@o...pl>

    dziekuje

  • 6. Data: 2009-01-06 12:11:45
    Od: BK <b...@g...com>

    On 6 Sty, 09:57, JB <j...@o...pl> wrote:
    > dlaczego czytajac opisy
    > widze ze większośc zakłąda kilka lokat na mniejsze kwoty zamiast
    > jednej na np. max 10k?

    Bo jak zamiast jednej lokaty na 10k zalozysz 10 na 1 k to nie
    zaplacisz belki? :)

  • 7. Data: 2009-01-06 13:25:50
    Od: g...@o...pl

    > Bo jak zamiast jednej lokaty na 10k zalozysz 10 na 1 k to nie
    > zaplacisz belki? :)

    Dlaczego się nie płaci?

    Czy mogę założyc tę Killer Lokatę, nie posiadając konta internetowego, tylko
    zwykly ROR z kartą do bankomatu?

  • 8. Data: 2009-01-06 14:06:38
    Od: BK <b...@g...com>

    On 6 Sty, 14:25, g...@o...pl wrote:

    > Dlaczego się nie płaci?
    >
    > Czy mogę założyc tę Killer Lokatę, nie posiadając konta internetowego, tylko
    > zwykly ROR z kartą do bankomatu?
    >
    > --

    O belce - bylo poczytaj grupe :P

    Konto internetowe - ror - to wszystko to samo :)

  • 9. Data: 2009-01-06 14:56:55
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    g...@o...pl napisał(a):

    > Czy mogę założyc tę Killer Lokatę, nie posiadając konta internetowego, tylko
    > zwykly ROR z kartą do bankomatu?

    Możesz, ale mając dostęp do internetu i adres poczty internetowej.

  • 10. Data: 2009-01-06 16:15:40
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    JB napisał(a):

    > czy moze lepiej samemu przelewac pieniądze? dlaczego czytajac opisy
    > widze ze większośc zakłąda kilka lokat na mniejsze kwoty zamiast
    > jednej na np. max 10k?

    Zakladajac jedna lokate na 10k dostaniesz 22,40 odsetek. w wyniku
    zaokraglen stosownych do naleznosci podatkowych, zakladajac 4 lokaty po
    2,5k dostaniesz 23,40 odsetek. niektorzy uznaja te zlotowke za sensowny
    powod do podzielenia lokat. inni nie.
    warto natomiast zwrocic uwage, ze w wyniku tych samych zaokraglen czasem
    lepiej jest wplacic mniej na lokate, by dostac wiecej (a roznice mozna
    ulokowac gdzie indziej) - jesli np. nie mamy calych 10k do ulokowania.
    przykladowo dla kwoty 3k dostaniemy 6,22 odsetek, a dla 2700 wiecej, bo
    6,40 :)

    PG