  • 21. Data: 2009-05-03 21:13:40
    Temat: Re: KK Alior i zmiana PINu
    Od: Michał <n...@n...pl>

    Dnia Thu, 30 Apr 2009 22:11:59 +0200, RobertS napisał(a):

    > w TOiP jest info, że za kartę dodatkową 20 zł się należy, a za przelew 1%...
    >
    > może sobie jeszcze bank o Tobie przypomni ;-/

    Podczas gdy startowali to jeszcze mieli problemy z opłatą za przelewy i z
    tego co mi Pani w banku powiedziała nieliczni się na to załapali.

    Tylko nie do końca wiem, jak to się ma do zmiany TOiP - teoretycznie, zaraz
    jak tylko to poprawili w systemie i zmienili TOiP to raczej powinno
    wszystkich zacząć obowiązywać... no chyba, że nie zaakceptują i rozwiążą
    umowę.

    --
    Pozdrawiam,
    Michał