  • 11. Data: 2009-04-30 13:25:06
    Temat: Re: KK Alior i zmiana PINu
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W Millennium też tak jest.

    w tym przypadku faktycznie wymieniałem kartę z BRE, natomiast w Mille
    (kk MC) blokada była zawsze na wyższą kwotę (o ok. 2%) niż transakcja,
    natomiast obciążenie już ok

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2009-04-30 13:26:54
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > w tym przypadku faktycznie wymieniałem kartę z BRE, natomiast w Mille
    > (kk MC) blokada była zawsze na wyższą kwotę (o ok. 2%) niż transakcja,
    > natomiast obciążenie już ok

    Tak było ale chyba bardzo dawno temu :) Od dawien dawna jest już
    normalnie (MC Gold, VISA Gold, MC zwykły). W dodatku na początku roku
    dodali normalny podgląd blokad i widać je zanim transakcja się rozliczy.

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2009-04-30 13:42:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:gtc8v1$p8v$2@news.onet.pl...

    > Tak było ale chyba bardzo dawno temu :) Od dawien dawna jest już normalnie
    > (MC Gold, VISA Gold, MC zwykły). W dodatku na początku roku dodali
    > normalny podgląd blokad i widać je zanim transakcja się rozliczy.

    Nie wiem jak teraz, ale jeszcze m-c temu dla Amexa podglad blokad i
    informacja po rozliczeniu byla do bani (tak sie stalo chyba po wprowadzeniu
    nowej funkcjonalnosci)...

    2009-03-04 /2009-02-28 AUCHA 00 PL
    2009-03-02 /2009-02-28 RES 00 PL
    2009-03-02 /2009-02-28 00 PL

    Badz tu madry i wiedz, co jest co... W lutym wygladalo to tak...

    2009-02-16/2009-02-18 TESCO WARSZAWA PL
    2009-02-14/2009-02-18 AUCHAN WARSZAWA PL
    2009-02-14/2009-02-18 TRATTORIA WARSZAWA PL

    Dla mnie bezuzyteczny jest ten podglad blokad...

    MK

  • 14. Data: 2009-04-30 13:48:26
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
    > Dla mnie bezuzyteczny jest ten podglad blokad...

    No ale czego oczekujesz ? U mnie w blokadach jest data/miejsce/kwota
    transakcji.
    To co jeszcze tam ma być ?

    Wygląda to tak :

    2009-04-24 SATURN PLANET KASA WARSZAWA PLPL -21.98 PLN

    --
    Mithos

  • 15. Data: 2009-04-30 13:58:45
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:gtca7d$tgu$1@news.onet.pl...

> [...]
    > To co jeszcze tam ma być ?
    >
    > Wygląda to tak :
    >
    > 2009-04-24 SATURN PLANET KASA WARSZAWA PLPL -21.98 PLN

    Przy Amexie? Ja oczekuje, ze bede widzial co mam na wyciagu, a na wyciagu
    tez mam te 00 PL, AUCH 00 PL... Jedynymi sensownymi opisami jest splata
    karty kredytowej i przelew do urzedu skarbowego, reszta mi nic nie mowi i
    musze domyslac sie po kwotach.

    MK

  • 16. Data: 2009-04-30 16:26:20
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Tak było ale chyba bardzo dawno temu :) Od dawien dawna jest już
    > normalnie (MC Gold, VISA Gold, MC zwykły). W dodatku na początku roku
    > dodali normalny podgląd blokad i widać je zanim transakcja się rozliczy.

    MC z Mille miałem ze 2 lata temu więc mogło się już zmienić...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 17. Data: 2009-04-30 16:34:55
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
> [...]
    > splata karty kredytowej i przelew do urzedu skarbowego, reszta mi nic
    > nie mowi i musze domyslac sie po kwotach.

    MC.

    Jak miałem AmEx'a to ZTCP też było podobnie (ale dopiero na wyciągu lub
    po rozliczeniu, bo blokad wtedy jeszcze nie było).

    --
    Mithos

  • 18. Data: 2009-04-30 19:14:45
    Od: m...@g...com

    On Apr 30, 3:15 pm, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Tak, blokady są defaultowo na zero ustawione.

    > Ty chyba z mBanku przyszedłeś ;-) Bo tak to tylko w BRE.

    A do kompletu spróbowałem sprawdzić dziś blokady na mobilnej wersji
    strony. Bardzo ciekawe:

    Limit wykorzystany: -xxxx złotych
    Limit dostępny: xxxx złotych

    Tego strzała nikt im nie zgłosił chyba jeszcze. Ale poza tym karta
    działa - choć po kilku latach używania kart na podpis, muszę się
    przyzwyczaić do podawania PIN-u.

    mucher

  • 19. Data: 2009-04-30 19:44:55
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 30 Apr 2009 12:14:45 -0700, mucher napisał(a):

    > A do kompletu spróbowałem sprawdzić dziś blokady na mobilnej wersji
    > strony. Bardzo ciekawe:
    >
    > Limit wykorzystany: -xxxx złotych
    > Limit dostępny: xxxx złotych

    E tam, ja mam w jednym miejscu "limit 5000", a w innym "limit 10000".
    System jeszcze nie cały zauważył, że limit był podwyższany.
    Dodam, że tam gdzie jest go 5000 zł, pozostały limit mam bodajże ujemny.

    Grunt, że ani za kartę dodatkową, ani za przelewy -- mimo aneksu do umowy
    -- kasy nie biorą.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 20. Data: 2009-04-30 20:11:59
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Grunt, że ani za kartę dodatkową, ani za przelewy -- mimo aneksu do umowy
    > -- kasy nie biorą.

    w TOiP jest info, że za kartę dodatkową 20 zł się należy, a za przelew 1%...

    może sobie jeszcze bank o Tobie przypomni ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS