  • 1. Data: 2007-08-30 20:20:41
    Temat: KK Citi - od ilu zł obrotu zwolnienie z opłaty za golda?
    Od: smE <n...@n...com>

    Witajcie!

    Pytanie jak w temacie. Wiem, że kilka osób z tej grupy ma golda od Citka,
    którego używają do końca życia za darmo - jaki trzeba mieć obrót na karcie
    (miesięczny) aby starać się o takie zwolnienie?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-08-30 20:28:16
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Pytanie jak w temacie. Wiem, że kilka osób z tej grupy ma golda od Citka,
    > którego używają do końca życia za darmo - jaki trzeba mieć obrót na karcie
    > (miesięczny) aby starać się o takie zwolnienie?

    zadzwon najlepiej na info, mnie tylko poinformowali ze spelniam warunki i
    jak bede uzywal golda tak jak srebrna to nie bede placil za karte w
    przyszlosci
    u mnie jest to okolo 2tys miesiecznie