  • 1. Data: 2009-01-06 09:49:43
    Temat: KK ING MC - gdzie przenieść?
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Witam

    Czy ktoś może podpowiedzieć gdzie można i warto przenieść KK z ING?
    Nie wyrobię limitu na bezpłatny kolejny rok, bo pracuję za granicą i tej
    karty teraz rzadko używam. Za to żona od czasu do czasu coś kupuje kartą
    dodatkową do niej.
    Do płatności w PLN zwykle używam KK VC Citi, przydała by się więc jakaś
    MC z niezłymi przelicznikami, jak w ING. Idealnie było by gdyby dawali
    dodatkową gratis :D
    Podstawowy warunek - przeniesienie karty tylko na podstawie historii
    karty, bez przedstawiania zaświadczenia o zarobkach bo nie chce mi się
    latać z papierami (jeszcze pewnie by chcieli oficjalnego tłumaczenia).

    Pomożenie... ?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 2. Data: 2009-01-06 10:11:51
    Temat: Re: KK ING MC - gdzie przenieść?
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:gjv9fm$j7f$1@news3.onet...

    > Nie wyrobię limitu na bezpłatny kolejny rok, bo pracuję za granicą i tej
    > karty teraz rzadko używam. Za to żona od czasu do czasu coś kupuje kartą
    > dodatkową do niej.

    Przecież to chyba 50 zł teraz kosztuje, czyli 13 EUR.... warto?

    > Do płatności w PLN zwykle używam KK VC Citi, przydała by się więc jakaś MC
    > z niezłymi przelicznikami, jak w ING. Idealnie było by gdyby dawali
    > dodatkową gratis :D

    No własnie, te dobre przeliczniki.... Chyba tylko Polbank w takim razie.

    > Podstawowy warunek - przeniesienie karty tylko na podstawie historii
    > karty, bez przedstawiania zaświadczenia o zarobkach bo nie chce mi się
    > latać z papierami (jeszcze pewnie by chcieli oficjalnego tłumaczenia).

    No i tu nie wiem jak z Polbankiem. Tu by pasował Raifffeisen, ale wtedy
    przeliczniki poza EURPLN dupiaste a EURPLN też nie rewelacyjny.

    Jakimś pośrednim wyjściem może być jeszcze Mille. Ale ten bank nie jest
    ostatnio w najlepszej formie, więc nie wiem co tam u nich.

    marekz

  • 3. Data: 2009-01-06 10:18:45
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 06 Jan 2009 11:11:51 +0100, MarekZ napisał(a):

    > No i tu nie wiem jak z Polbankiem.

    Nie, Polbank już chyba tylko Erę wydaje bez zaświadczeń. Nawet przy
    przenoszeniu chcą papierów od pracodawcy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2009-01-06 20:39:23
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 6 Jan 2009 10:18:45 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Nie, Polbank już chyba tylko Erę wydaje bez zaświadczeń. Nawet przy
    > przenoszeniu chcą papierów od pracodawcy.

    Do 5k zł też?

    --
    Kojer

  • 5. Data: 2009-01-06 20:47:39
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 06 Jan 2009 21:39:23 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > Do 5k zł też?

    Tak, oczywiście.
    Nawet na stronie się to zmieniło (jakoś na początku listopada): "aby
    otrzymać (...) wystarczy wykazać miesięczne dochody nie niższe niż (...)
    zł netto."

    Tydzień temu pytałem o możliwość przeniesienia 2 kart (łącznie 8,8 tys.),
    okazało się, że prościej wystąpić o nową, z większym limitem, niż
    przenieść te dwie.

  • 6. Data: 2009-01-06 20:53:01
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 6 Jan 2009 20:47:39 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Tydzień temu pytałem o możliwość przeniesienia 2 kart (łącznie 8,8 tys.),
    > okazało się, że prościej wystąpić o nową, z większym limitem, niż
    > przenieść te dwie.

    Ja wolę sam zamykać i występować o nową. Limity chcę zwykle takie, że
    zdolnosci mi wystarcza a zaświadczenie z pracy też nie jest problemem.

    --
    Kojer

  • 7. Data: 2009-01-06 21:12:07
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Olgierd" <n...@n...problem> wrote in message

    > Nie, Polbank już chyba tylko Erę wydaje bez zaświadczeń. Nawet przy
    > przenoszeniu chcą papierów od pracodawcy.

    Ja wlasnie zastanawialem sie nad wymiana Amexa na Ere. Na Amexie mam
    kilkanascie tys limitu i chcialbym aby taki pozostal. Jesli nie Era to co
    ciekawego z obecnej oferty warto wybrac?

    MK