  • 1. Data: 2007-07-11 19:42:28
    Temat: KK Money.pl - promocja "Paliwo Gratis"
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    Do każdej karty, która zostanie użyta na stacji benzynowej paliwo gratis -
    do kwoty 80 zł
    Promocja ważna do końca sierpnia - po yankowaniu w ciągu kilku dni money.pl
    zwraca kaskę - jak wspomniałem do 80 zeta (dobre i to)

    Sama karta:

    nr 1 w rankingu expanera

    5 gwiazdek od rzeczpospolitej

    więcej: http://kredyt.org.pl/money/249/20/?reff1306

    oraz na innych stronach partnerskich firmy moneyPL

    pozdrawiam

    @dams

  • 2. Data: 2007-07-11 19:52:30
    Temat: Re: KK Money.pl - promocja "Paliwo Gratis"
    Od: "kk" <k...@o...pl>

    SPAM i to jeszcze z widocznym refflinkiem

  • 3. Data: 2007-07-11 20:01:58
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 11 Jul 2007 21:42:28 +0200,
    osoba podpisana: @dams <a...@S...onet.pl>
    napisała:
    [...]
    > nr 1 w rankingu expanera
    > 5 gwiazdek od rzeczpospolitej
    > więcej: http://kredyt.org.pl/money/249/20/?reff1306
    > oraz na innych stronach partnerskich firmy moneyPL

    Da się ją dostać "na oswiadczenie" ?
    KJ

    Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam
    --W.Churchill

  • 4. Data: 2007-07-11 20:07:27
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    Użytkownik "kk" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > SPAM i to jeszcze z widocznym refflinkiem

    prosze tutaj masz bez refflinka:
    http://direct.money.pl/money/249/20/

    swoją drogą to pierwszy raz spotkałem się z linkiem refferencyjnym w sieci
    money.pl

    pozdro @dams

  • 5. Data: 2007-07-11 20:40:27
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 11 Jul 2007 20:01:58 +0000 (UTC), Kamil Jońca wrote:

    > Da się ją dostać "na oswiadczenie" ?

    Oosbiście wątpię. Ostatnio byłem w banku podpisywać umowę konta i pani przy
    okazji zaproponowała wyrobienie jakiejś karty kredytowej. Na pytanie o
    uproszczoną procedurę odpowiedziała, że niestety będą potrzebne
    zaświadczenia z pracy, jeśli pensja nie wpływa na konto w BZ WBK (3 lub 6
    miesięcy, nie pamietam w tej chwili).

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 6. Data: 2007-07-11 21:12:26
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Kamil Jońca pisze:

    > Da się ją dostać "na oswiadczenie" ?

    Raczej nie (tak samo jak w przypadku allekarty) nie wiem czy czasem nie
    istniej możliwość przeniesienia jakiejś karty do nich.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 7. Data: 2007-07-11 21:15:25
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Wed, 11 Jul 2007 22:07:27 +0200, @dams napisał(a):

    > prosze tutaj masz bez refflinka:
    > http://direct.money.pl/money/249/20/
    >
    > swoją drogą to pierwszy raz spotkałem się z linkiem refferencyjnym w
    > sieci money.pl

    Bo to nie "sieć money.pl" lecz money2money. Nic o tym nie wiesz?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com

  • 8. Data: 2007-07-11 21:36:52
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "Kamil Jońca" wrote in message

    > Da się ją dostać "na oswiadczenie" ?

    wyciąg z regulaminu promocyjnej sprzedazy karty Money.pl
    §2 pkt2

    Promocja jest objetych pierwsze 500 osób, które w okresie od 1 lipca do 31
    sierpnia złoa wniosek o

    karte kredytowa Money i otrzymaja pozytywna decyzje kredytowa.

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 9. Data: 2007-07-12 12:02:31
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 11 Jul 2007 20:01:58 +0000 (UTC), w <s...@k...kjonca>,
    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Da się ją dostać "na oswiadczenie" ?

    Mnie kazali przynieść zaświadczenie z ZUS i US o niezaleganiu... więc próbuj ;)

  • 10. Data: 2007-07-12 13:20:31
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Bartosz 'xbartx' Nowakowski w liscie z dnia

    Nie ma mozliwosci przeniesienia.

    --
    michal