  • 1. Data: 2007-07-11 22:02:22
    Temat: domawianie kart dodatkowych do KK citi ?
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    Umawia sie w tym celu z agentem na spotkanie z posiadaczem glownej i delikwentem do
    dodatkowej w celu wypelnienia i podpisania druczkow?
    Czy tez posiadacz karty glownej zamawia przez net czy cityphone, podaje dane do
    karty dodatkowej i dosyla to pisemnie wraz ze zdjeciem delikwenta?

  • 2. Data: 2007-07-12 07:36:42
    Temat: Re: domawianie kart dodatkowych do KK citi ?
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 12 Lip, 00:02, "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > karty dodatkowej i dosyla to pisemnie wraz ze zdjeciem delikwenta?

    Wystarczy zgłosić chęć wyrobienia karty dodatkowej przez "telefon
    miejski".

  • 3. Data: 2007-07-12 07:42:55
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    k...@g...pl <k...@g...pl> napisał(a):

    > Wystarczy zg=B3osi=E6 ch=EA=E6 wyrobienia karty dodatkowej przez "telefon
    > miejski".

    Ok - i co? Umawia sie na spotkanie z agentem czy czeka na przyslanie karty?
    I jak (wariant 2 - przysylaja na zgloszenie) jesli chcemy ta karte ze zdjeciem
    uzytkownika?

  • 4. Data: 2007-07-12 08:04:17
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Krzysztofsf porozsypywal nastepujace haczki:
    > Ok - i co? Umawia sie na spotkanie z agentem czy czeka na przyslanie karty?

    To zalezy. Jesli karta bez zdjecai, to podajesz dane drugiej osoby, Citi
    dzwoni do niej zeby sie upewnic czy ta osoba istnieje i chce karte i
    pozniej sie czeka na karte

    > I jak (wariant 2 - przysylaja na zgloszenie) jesli chcemy ta karte ze zdjeciem
    > uzytkownika?

    Albo agent albo wizyta w oddziale.

    --
    badzio

  • 5. Data: 2007-07-12 08:31:15
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    badzio <b...@n...epf.pl> napisał(a):

    > Albo agent albo wizyta w oddziale.

    Jak mam tylko karte, bez konta , to musze zamawiac agenta? Nie moge po prostu
    wpasc do pobliskiego oddzialu i zostawic kwitow ze zdjeciem? Zeby niepotrzebnie
    nie komplikowac sobie zycia umawianiami.

  • 6. Data: 2007-07-12 08:57:08
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:f74osj$mac$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > wpasc do pobliskiego oddzialu i zostawic kwitow ze zdjeciem? Zeby
    > niepotrzebnie
    > nie komplikowac sobie zycia umawianiami.

    żadnych umów, komplikacje imo mniejsze, bo:

    0801322484 tu poprosiłem o kartę dla żony, oddzwonili, wytłoczyli i wysłali.
    aktywowałem ją przez telefon, bo żonie się nie chciało - ma to tę zaletę, że
    nie ustaliła sobie pinu w cityphon, czyli gotówki nie podejmie.

    dalej: kartka papieru, piszesz nr karty dodatkowej, imię i nazwisko osoby,
    naklejasz zdjęcie i w prostokącie plus minus wielkości pudełka zapałek
    należy się podpisać. (opisując "wzór podpisu")
    tę kartkę wysyłasz do oddziału skaningu, oni po ok. tygodniu przesyłają
    kartę ze zdjęciem i zeskanowanym podpisem.

  • 7. Data: 2007-07-12 09:05:50
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    Konrad N.S. <n...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > tę kartkę wysyłasz do oddziału skaningu, oni po ok. tygodniu przesyłają
    > kartę ze zdjęciem i zeskanowanym podpisem.

    Slicznie dziekuje za konkrety.
    Planuje dodatkowa dla mojej mamy emerytki, bo ja w tym roku bede glownie
    korzystal z przelewow na rachunki, a przydaloby sie jednak, zeby ktos robil
    przerob zakupami (hmmm...ale nie az tak...dlatego zonie nie wyrabiam;) ).
    mama jest gotowkowa emerytka, dlatego chce jak najmniej ja wystraszyc - malo
    formalnosci, potem dostanie karte z limitem dziennym ze 150 zl, to nawet nie
    strach, jakby zginela.

  • 8. Data: 2007-07-12 09:17:11
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:f74qte$2b3$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > malo
    > formalnosci, potem dostanie karte z limitem dziennym ze 150 zl, to nawet

    jeszcze dopowiem:

    bank handlowy w warszawie sa
    dział skaningu (tak napisałem, przez k i doszło)
    ul. goleszowska 6
    01-249 warszawa

  • 9. Data: 2007-07-12 09:26:20
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 12 Jul 2007 09:05:50 +0000, Krzysztofsf napisał(a):

    > malo formalnosci, potem dostanie karte z limitem dziennym ze 150 zl, to
    > nawet nie strach, jakby zginela.

    Z tego co kojarze, to w Citi limit jest ustalany w cyklu miesięcznym a
    nie dziennym.

  • 10. Data: 2007-07-12 09:35:34
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):

    > Z tego co kojarze, to w Citi limit jest ustalany w cyklu miesięcznym a
    > nie dziennym.

    Sprawdze - jeszcze nie aktywowalem swojej i nie logowalem sie do systemu.