  • Data: 2006-02-03 13:27:27
    Temat: [KK]Multibank - moje boje
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rok temu dostalem karte za free. Jako, ze zbliza sie termin jej waznosci
    to dzwonie i pytam sie, jak zredukowac oplate za odnowienie karty ?
    Odpowiedz jasna i prosta : NIE DA SIE, NIE MA TAKIEJ MOZLIWOSCI.

    Kiedys jak mi cos zle dzialalo to otrzymalem informacje, iz moge zamowic
    duplikat (chyba za 35 zl) i ta karta bedzie juz miala nowa date waznosci
    (rok), nowy numer itp. Czy to jedyna szansa na zmniejszenie oplaty za ta
    karte ?

    Zaznaczam, iz nie mam aktualnie czasu, ani ochoty na bieganie po innych
    bankach i dostarczanie licznych papierow na wyrabianie nowej karty. W
    dodatku z tej jestem w miare zadowolony (od pol roku, zero problemow), a
    i podglad online jest idealny. Oplata 35 (czy nawet 70zl) nie stanowi
    problemu, ale problem jest w tym, iz srednio widzi mi sie tyle placic
    skoro bez trudu mozna miec karte gratis. Any ideas jak to rozwiazac ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos