  • 1. Data: 2008-12-02 12:44:30
    Temat: KK Polbank Era - czas oczekiwania
    Od: "jawman" <j...@o...eu>

    Witam!
    Czy ktoś z Was otrzymał już kartę Polbank Era?
    Ile wynosi czas oczekiwania na takową?
    Przedstawiciel Polbanku odwiedził mnie w poniedziałek 24 listopada br.
    Zapewniał, że decyzję kredytową powinienem otrzymać telefonicznie do trzech
    dni roboczych. Do tej pory nic:-(.
    Pozdrawiam,
    jawman

  • 2. Data: 2008-12-02 13:19:09
    Temat: Re: KK Polbank Era - czas oczekiwania
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > Zapewniał, że decyzję kredytową powinienem otrzymać telefonicznie do
    > trzech dni roboczych. Do tej pory nic:-(.

    u mnie też człowiek z Polbanku już był (20.11), dostałem również umowę
    listownie (1.12) i zakładam, że bank kartę mi przyznał...pewnie dojdzie w
    najbliższym czasie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-12-02 14:12:31
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gh3aje$gtp$1@news.onet.pl, *jawman* wrote:

> [...]
    > Zapewniał, że decyzję kredytową powinienem otrzymać telefonicznie do
    > trzech dni roboczych. Do tej pory nic:-(.

    Wniosek zlozony 14.11 w piatek. Karta na oswiadczenie.
    19.11 w srode telefon ze decyzja pozytywna i oddzwonia czy karta do odbioru
    w oddziale czy przysla.
    Nie oddzwonili.
    28.11 piatek poszedlem do oddzialu i sprawdzili ze karta wyslana 26.11.
    01.12 przyszedl pin.
    02.12 najprawdopodobniej przyszla karta bo dostalem awizo a mnie w domu nie
    bylo (sprawdze wieczorem).

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2008-12-02 14:21:27
    Od: "slaweczek" <s...@t...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:gh3frm$8gj$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]
    > 01.12 przyszedl pin.
    > 02.12 najprawdopodobniej przyszla karta bo dostalem awizo a mnie w domu

    Przy okazji zakładania konta, 27.11, również wniosek o MC"era" (wersja bez
    potwierdzania zarobków).
    Na drugi dzień telefon z placówki, że mogę przyjść podpisać umowę i... na
    miejscu wybili kartę).

    P.S. ok. 40 min. w placówce ponieważ brałem u nich pierwszą "erę"

    Pozdrawiam
    Sławek

  • 5. Data: 2008-12-02 14:21:36
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 02 Dec 2008 15:12:31 +0100, darnok napisał(a):

    > 02.12 najprawdopodobniej przyszla karta bo dostalem awizo a mnie w domu
    > nie bylo (sprawdze wieczorem).

    Tak, oni wysyłają poleconym. Też się nastałem ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 6. Data: 2009-01-21 09:28:21
    Od: "mj008" <milosz.jakubiak@WYTNIJ_TOgmail.com>

    A jakie trzeba warunki spełniać aby otrzymać kartę?? Pozdro