  • 11. Data: 2009-10-19 08:12:47
    Temat: Re: KK Polbank Era i Heyah
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Tyle że regulamin karty mówi o klienatch PTC, a nie Era: Na zasadach
    > określonych w Regulaminie, Karta Kredytowa Polbank-Era może być wydana
    > jedynie osobie fizycznej będącej Klientem PTC.

    no to kup sobie starter tak taka za 5 zł, lub pustą kartę aby mieć "na
    chwilę" numer i po sprawie...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2009-10-19 09:25:35
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > no to kup sobie starter tak taka za 5 zł, lub pustą kartę aby mieć "na
    > chwilę" numer i po sprawie...

    Nie musze kupować, bo wlasnie mam Heyah i o ile widziałem na liście info, że
    na Tak Taka tą KK wydają, to na temat Heyah nic. Analizuje w necie dostępne
    oferty KK, bo na początku listopada, będę dziękował za współpracę ING.
    Niestety z powodów technicznych na razie nie mogę się pofatygować do banku
    osobiście i zapytać. Cash Back wygląda dość zachęcająco, plus Polbank w
    przeciwieństwwie do Aliora, mam gdzieś w okolicy.
    No nic. Jak nikt do tej pory nie trenował wariantu z Heyah, to mogę być
    testerem. Jeśli w międzyczasie ktoś nie podzieli doświadczeniem, to za
    jakieś 2 tygodnie dam znać czy Heyah łapie się na tą KK.

    Tomek

  • 13. Data: 2009-10-19 09:30:42
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Cash Back wygląda dość zachęcająco, plus Polbank w
    > przeciwieństwwie do Aliora, mam gdzieś w okolicy.

    tym się nie sugeruj, kk możesz otrzymać bez konieczności wizyty w placówce

    mam obie te karty i Polbankowa jest najlepsza do płatności w obcych
    walutach, a z Aliora ma podgląd przez net ;-)

    poza tym przy karcie Polbanku wystarczy wykonać 36 transakcji i jesteś
    zwolniony z opłaty, w Aliorze 12kzł rocznie...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2009-10-19 09:48:24
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 19 Oct 2009 11:30:42 +0200, RobertS napisał(a):

    > poza tym przy karcie Polbanku wystarczy wykonać 36 transakcji i jesteś
    > zwolniony z opłaty, w Aliorze 12kzł rocznie...

    10 tys. złotych rocznie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 15. Data: 2009-10-19 11:10:23
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > 10 tys. złotych rocznie.

    fakt, troche sie rozpędziłem (12kzł jest w wielu innych bankach)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2009-10-20 06:42:16
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 18 Oct 2009 19:50:21 +0000, Tomasz Opalski napisał(a):

    > Czy komuś z Szanownych wydano tą kartę zaliczając posiadanie numeru w
    > Heyah?

    Według tego jak najbardziej powinno być to możliwe:

    http://www.polbankefg.pl/polbankera/pdf/regulamin-sm
    s.pdf

    No a że pracownicy Polbanku nie wiedzą, to raczej chyba normalne ;)

    --
    xbartx

  • 17. Data: 2009-10-20 06:43:31
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 19 Oct 2009 10:12:47 +0200, RobertS napisał(a):

    > no to kup sobie starter tak taka za 5 zł, lub pustą kartę aby mieć "na
    > chwilę" numer i po sprawie...

    A trzeba taki numer rejestrować czy tylko wystarczy po prostu mieć numer
    z puli PTC?

    --
    xbartx

  • 18. Data: 2009-10-20 14:18:10
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 19 Paź, 11:30, RobertS <b...@x...pl> wrote:

> [...]
    >
    > poza tym przy karcie Polbanku wystarczy wykonać 36 transakcji i jesteś
    > zwolniony z opłaty, w Aliorze 12kzł rocznie...

    Jak wrażenia z używania tej karty ? Zastanawiałem się nad tą kartą w
    kontekście pogorszenia programu lojalnościowego na mojej Motokarcie
    BP.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 19. Data: 2009-10-20 18:09:29
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jak wrażenia z używania tej karty ? Zastanawiałem się nad tą kartą w
    > kontekście pogorszenia programu lojalnościowego na mojej Motokarcie
    > BP.

    Polbankowa super dla płatności w innych walutach i 36 transakcji zwalnia
    z opłaty, do tego cashback 1% - jak dla mnie rewelacja (chociaz podglad
    przez net jest b.ograniczony)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 20. Data: 2009-10-24 13:37:46
    Od: Znawcza <z...@z...pl>

    xbartx pisze:
    > No a że pracownicy Polbanku nie wiedzą, to raczej chyba normalne ;)
    Jestem doradcą w Polbanku i wiem ;-)

    Numer może być w Heyah i nie musi być zarejestrowany u operatora.

    Powiem więcej - jeśli bierzesz kredyt gotówkowy w Polbanku to masz prawo
    do karty kredytowej gwarantowanej (inna sprawa, że limit nie powala na
    kolana). Jeśli oświadczysz, że chcesz kartę Polbank Era i jesteś
    klientem PTC to dostaniesz tę kartę. Bank na poziomie placówki nie ma
    możliwości zweryfikowania czy nr rzeczywiście jest w Erze...