  • 1. Data: 2007-06-08 19:38:31
    Temat: KK Visa Mbank Orange
    Od: patrik <p...@o...pl>

    Witam,
    Mam 2 pytanka w sprawie tej karty:
    -czy karta będzie "aktywna" zaraz po otrzymaniu jej od kuriera
    (ewentualnej aktywacji przez internet/telefon), czy po otrzymaniu przez
    bank podpisanej umowy od kuriera (co znajac siódemkę może potrwać wieki
    bo karta już parę dni leży na magazynie w moim mieście ale dopiero
    dzisiaj po 18 udało się dodzwonić na ich całodobowy numer tel. kom. i
    usłyszeć, że przyszłym tygodniu powinienem ją mieć dostarczoną lub mogę
    sobie ją sam odebrać z siedziby siódemki - niestety tylko w godz. w
    których pracuje i nijak mogę tam podjechać)
    -czy na potrzeby karty będe musiał utworzyć nowe konto w orange (puntky
    profit) czy zostanie ona powiązana z jakimś dotychczasowych kontem
    (posiadam dwa, bo mam dwie aktywacje w orange i dla każdego numeru
    musiałem utworzyć osobne konto abyzbierać pkt profit)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-06-09 10:13:41
    Temat: Re: KK Visa Mbank Orange
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 08 Jun 2007 21:38:31 +0200, patrik wrote:

    > Mam 2 pytanka w sprawie tej karty:
    > -czy karta będzie "aktywna" zaraz po otrzymaniu jej od kuriera
    > (ewentualnej aktywacji przez internet/telefon), czy po otrzymaniu przez
    > bank podpisanej umowy od kuriera

    Po otrzymaniu i zarejestrowaniu umowy przez bank.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki