  • 1. Data: 2007-06-08 19:33:52
    Temat: Nowe KK w Citibank - Plus i Citibank - LOT
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    Na razie tylko informacja o nowych kartach jest zawarta w
    uaktualnionej taryfie opłat i prowizji. Z Plusowe karty będą w wersji
    Silver i Gold, natomiast LOTowskie będą bogatsze o platynkę.
    Lotowska srebrna karta ceni się najbardziej, bo aż 100 zł. NIe jest
    napisane czy karty będą w systemie Visa czy MasterCard.

  • 2. Data: 2007-06-08 19:48:05
    Temat: Re: Nowe KK w Citibank - Plus i Citibank - LOT
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <k...@g...pl> wrote in message
    s.com...
> [...]
    > Lotowska srebrna karta ceni się najbardziej, bo aż 100 zł. NIe jest
    > napisane czy karty będą w systemie Visa czy MasterCard.

    VISA, jezcze do konca m-ca trzeba poczekac ;)

    MK

  • 3. Data: 2007-06-12 13:03:42
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    Specjalnie dla Uczestników Programu 5 Plus

    zbierasz Punkty 5 Plus automatycznie za każdą transakcję kartą 5 zł =
    1 pkt.

    otrzymujesz w prezencie:

    na dobry początek, po pierwszym użyciu karty:

    1700 punktów do karty Citibank-Plus Gold

    1000 punktów do karty Citibank-Plus Silver ­

    po pierwszym roku:

    250 punktów co rok za samo używanie karty

    Dzięki tej karcie kredytowej nagrody w Programie 5 Plus możesz mieć
    dużo szybciej!

    Karta Kredytowa Citibank-Plus

    największy Program Rabatowy - korzystasz ze zniżek nawet do 50% w
    ponad 2300 sklepach i punktach usługowych w Polsce

    nieoprocentowany kredyt do 54 dni

    najwyższe bezpieczeństwo transakcji - całodobowy monitoring,
    powiadomienia SMS-em

    karta nr 1 na świecie - zapłacisz nią wszędzie

    wiele usług dodatkowych - np. przelewy gotówki, program ratalny -
    specjalnie dla Uczestników Programu 5 Plus możliwość rozłożenia na
    raty zakupu dokonanego w Salonach Firmowych Plusa przy kwocie od 200
    PLN

    atrakcyjne ubezpieczenia np. zakupów, w podróży

    Promocja

    Obniżona opłata roczna za wydanie karty:

    Citibank-Plus Silver 30 zł zamiast 85 zł

    Citibank-Plus Gold 120 zł zamiast 290 zł

    Jeżeli użyjesz karty w ciągu pierwszych 2 miesięcy od jej otrzymania w
    pierwszym roku opłata roczna będzie wynosiła 0 zł!

    Chcesz wiedzieć więcej?

    Jeśli otrzymałeś już ulotkę o Karcie Kredytowej Citibank-Plus wkrótce
    skontaktuje się z Tobą konsultant i odpowie na wszystkie pytania.

  • 4. Data: 2007-06-12 13:25:35
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 12 Jun 2007 06:03:42 -0700, k...@g...pl
    napisał(a):

    > Specjalnie dla Uczestników Programu 5 Plus
    >

    > zbierasz Punkty 5 Plus automatycznie za każdą transakcję kartą 5 zł =
    > 1 pkt. (...)

    Całkiem nieźle to wygląda. W końcu jakiś ciekawy co-brand z
    telekomem będzie do dyspozycji.

  • 5. Data: 2007-06-12 17:05:30
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski napisał(a):
    > Całkiem nieźle to wygląda. W końcu jakiś ciekawy co-brand z
    > telekomem będzie do dyspozycji.

    Szkoda, ze Plus ma najgorsza oferte na rynku :)

    Ktos wie jak ta karta bedzie wygladac ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2007-06-12 22:42:34
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>

    www.5plusgsm.pl ;)

    swoją drogą, to mogli pokusić się o chip :)

    --
    pozdrawiam,
    mk

    ---------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku, to przelej ją ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 7. Data: 2007-06-13 08:05:14
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 12 Jun 2007 19:05:30 +0200, Mithos napisał(a):

    > Szkoda, ze Plus ma najgorsza oferte na rynku :)

    Hmmm ja mam za 40zł (umowa na 1rok i telefon mi nawet jakiś dali) 1h do
    wszystkich w .pl a jako, że nie znoszę telefonów to mi w zupełności
    wystarcza - gdzieś jest taniej 1h z umową na rok i ewentualnie telefonem?

  • 8. Data: 2007-06-13 08:19:09
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 13 Cze, 10:05, Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

> [...]
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide

    Nowy Plus 55 z rabatem 50% plus DWiW za 10 zł.
    Czyli za 37,5 zł 1,5 godziny do wszystkich sieci i 4,5 godziny na
    stacjonarne i do plusa po 18 i w weekendy.
    Rzeczywiście najtragiczniejsza oferta na rynku.

  • 9. Data: 2007-06-13 09:19:03
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 13 Jun 2007 01:19:09 -0700, k...@g...pl
    napisał(a):

    > Nowy Plus 55 z rabatem 50% plus DWiW za 10 zł.
    > Czyli za 37,5 zł 1,5 godziny do wszystkich sieci i 4,5 godziny na
    > stacjonarne i do plusa po 18 i w weekendy.
    > Rzeczywiście najtragiczniejsza oferta na rynku.

    Wiesz dla tych co lubią dzwonić to tak, ale dla mnie (telefon noszę z
    przymusu dopiero gdzieś od 1,5 roku) to by stykało 1h do wszystkich za
    jak najmniejszą kwotę z umową na rok. No ale może skończmy temat bo
    robi się OT z NTG ;)

  • 10. Data: 2007-06-13 15:21:38
    Od: Mithos <f...@a...pl>

> [...]
    > wszystkich w .pl a jako, że nie znoszę telefonów to mi w zupełności
    > wystarcza - gdzieś jest taniej 1h z umową na rok i ewentualnie telefonem?

    Praktycznie wszedzie :)

    Dla mnie telefon to trzecia reka i uzywam go sporo.

    --
    pozdrawiam
    Mithos