  • 21. Data: 2009-05-13 21:11:54
    Temat: Re: KK citi
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > powiedziałem, że albo zwolnienie na rozsądnych warunkach albo dziękuję za
    > kartę...

    I tak za pierwszym podejściem czy molestowałeś kolejnymi telefonami aż Ci
    się udało?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 22. Data: 2009-05-13 21:48:30
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Maciej Loret pisze:
    > I tak za pierwszym podejściem czy molestowałeś kolejnymi telefonami aż
    > Ci się udało?

    Ja uzyskałem :
    - karta na zawsze darmowa nawet bez obrotów,
    - 100 PLN na konto karty pod warunkiem, że wydam nią 500 PLN,
    - bezpłatna zmiana z karty zwykłej na BP

    U mnie było to tak : wysłałem pisemne wypowiedzenie, po kilku dniach
    dzwoni pani, że zwolni mnie na rok więc powiedziałem, że nie chce i
    podtrzymuje decyzję. Po jakimś czasie dzwoni kolejna pani, wyjątkowo
    niekompetentna, która w dodatku chciała mi w bonusie dać PŁATNY
    rachunek, więc zadałem jej kilka oczywistych pytań i sama stwierdziła,
    iż dla mnie jest to propozycja bezsensowna. Na dzień przed zamknięciem
    karty zadzwonił jakiś pan, który zaproponował dożywotnie zwolnienie z
    opłaty bez żadnych warunków. Jako, że byłem całkiem zdecydowany na
    zamknięcie karty to odmówiłem ale po chwili jednak się opamiętałem
    (poszukiwałem karty rezerwowej i wydumałem, że karta dożywotnio darmowa
    sprawdzi się w tej roli doskonale) i oddzwoniłem do Citi, gdzie dostałem
    w bonusie to co wskazano wyżej.

    Karty używałem różnie, zawsze spłacana w GP, obroty średnie (jakieś 1-2k
    PLN miesięcznie, czasem wiecej/mniej, czasem nic) i niedawno dostałem
    podwyższenie limitu do kwoty mnie satysfakcjonującej (powyżej 10k).

    Niestety ważność karty kończy mi się pod koniec roku i nową wersję
    dostanę już pewnie z chipem (autoryzacja PIN) więc karta pójdzie albo do
    szuflady albo do śmieci.

    --
    Mithos

  • 23. Data: 2009-05-13 21:50:35
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Dodam jeszcze, że z punktów BP mam już : torbę, plecak, dwie patelnie
    Tefala z odczepianą rączką, żelazko i znowu jakoś mam już ponad 1k pktów
    więc niebawem będę coś zamawiał :)

    --
    Mithos

  • 24. Data: 2009-05-13 22:03:14
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Maciej Loret pisze:
    > Witam.

    > I tak za pierwszym podejściem czy molestowałeś kolejnymi telefonami aż
    > Ci się udało?

    za pierwszym razem, kojarze ze nawet nie dzwonilem tylko napisalem
    wiadomosc w systemie, oddzwonili nastepnego dnia i sprawa byla zalatwiona

    na zadne molestowanie nie mialbym ochoty, jak nie to nie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 25. Data: 2009-05-13 22:05:28
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Mithos pisze:
    > Dodam jeszcze, że z punktów BP mam już : torbę, plecak, dwie patelnie
    > Tefala z odczepianą rączką, żelazko i znowu jakoś mam już ponad 1k pktów
    > więc niebawem będę coś zamawiał :)

    to ja tych punktow mam juz chyba ze 25k (dwie karty), nazbieralo mi sie
    glownie wtedy kiedy dawali je za przelewy...musialbym zobaczyc jakie
    nagrody daja, bo mam juz jakis toster,zelazko i duperele z rodzaju
    kubek, scyzoryk lub karty do gry

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 26. Data: 2009-05-14 05:19:58
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Mithos wrote:

> [...]
    > (poszukiwałem karty rezerwowej i wydumałem, że karta dożywotnio darmowa
    > sprawdzi się w tej roli doskonale) i oddzwoniłem do Citi, gdzie dostałem

    Zadziwiające, że ze mnie zrezygnowali bez gadania. Zaniosłem
    wypowiedzenie i po miesiącu karta przestała działać. Koniec. Żadnego
    kontaktu, żadnej propozycji. Kartę miałem przez rok i obroty były bardzo
    duże, bo akurat wtedy mieszkanie urządzałem - przez rok wydałem
    kilkadziesiąt tysięcy. Zawsze spłacana w GP.

    --
    MiCHA

  • 27. Data: 2009-05-14 06:14:35
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    Virck wrote:
> [...]
    > karta jest do dupy za granica....Maja taki przelicznik USD na PLZ, ze gorzej
    > juz chyba byc nie moze....Wiec dadza Ci ja za free ale odbija pozniej na
    > przelicznikach...Citi to zwykli zlodzieje i naciagacze....Mialem u nich
    > papiery wartosciowe Lloydsa przez 5 lat...Przez 4 nie brali zadnej oplaty,
    > przez ostatni rok zaczeli sobie szczypac po 20 zl miesiecznie za obsluge
    > tego rachunku...Nie mozna bylo tego zamknac, bo lokata byla w trakcie i tak
    > doili zlodzieje....Unikac tego banku i tych ich kart jak ognia.....

    karta jest OK, ale do używania w kraju

    za granicą używam KK z Multibanku

  • 28. Data: 2009-05-14 06:16:25
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    Maciej Loret wrote:
    > Witam.

    > Wczorajsza próba "gadania" spełzła na niczym. Obroty około 10x większe
    > niż Twoje...
    > Chyba przyjdzie się rozstać...
    > Jakoś specjalnie zasłużyłeś na to zwolnienie z opłat?

    ja zadzwoniłem i powiedziałem, że rezygnuje bo mi się opłaty nie podobają
    na to Pani z infolinii powiedziała, że mam KK tak długo (ponad 10 lat) i
    zwalniają mnie dożywotnio z opłat

  • 29. Data: 2009-05-14 09:07:41
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > ja zadzwoniłem i powiedziałem, że rezygnuje bo mi się opłaty nie podobają
    > na to Pani z infolinii powiedziała, że mam KK tak długo (ponad 10 lat) i
    > zwalniają mnie dożywotnio z opłat

    widać "staż w banku" się liczy ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 30. Data: 2009-05-14 12:06:53
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Robertsie!

    W środę, 13 maja 2009, o godz. 22:23:07, napisałeś na temat: "KK citi"
    RobertS b...@x...pl, news:gufa7c$lka$1@opal.icpnet.pl

    > powiedziałem, że albo zwolnienie na rozsądnych warunkach albo dziękuję
    > za kartę...

    Praktycznie to samo powiedziałem plus to, że za chwilę złożę wniosek przez
    Net a tam dwa lata są za darmo. No i do końca ważności karty mam ją za free
    :) (Citi Plus)

    > bank na mnie praktycznie nie zarabia, bo za kartę nie płacę i prawie nie
    > wykonuję transakcji bezgotówkowych...kk Citi służy mi do przelewów ;-)

    Na mnie bank trochę zarabia ;-))

    --
    Hej!
    TZ

    - Do produkcji papieru gorszego dodaje się ścierki -