  • 11. Data: 2009-05-13 05:30:59
    Temat: Re: KK citi
    Od: c...@g...com

    On 12 Maj, 23:41, icek2 <i...@p...onet.pl> wrote:

    > to moge siebie wskazac? :))

    Nie bardzo, podobno mają listę takich masowych odbiorców, a jeśli
    czegoś nie znają to weryfikują.

    --
    pozdrawiam,
    Kranu

  • 12. Data: 2009-05-13 05:55:26
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Nie bardzo, podobno mają listę takich masowych odbiorców, a jeśli
    > czegoś nie znają to weryfikują.
    >
    > --
    > pozdrawiam,
    > Kranu

    Potwierdzam. Jak podałem konto lokalnego dostawcy internetu, który miał
    konto w mBanku to sprawdzali czy to faktycznie firma. Z drugiej strony
    nie wiem na czym to sprawdzenie polegało.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2009-05-13 05:57:54
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Włodziu" <w...@w...pl> wrote in message

    > A czy można wskazać jako odbiorcę bank, w którym ma się kredyt gotówkowy i
    > ustawić przelewy jako spłatę rat? :))
    > Pytam poważnie, bo przydała by mi się taka opcja.

    Mozesz wykonac przelewu na dowolny rachunek, tyle ze bedzie to traktowane
    jako transakcja gotowkowa...

    https://www.online.citibank.pl/page.do?content=k_cit
    ibank_platinum
    Przelewy gotówki z rachunku karty
    W ramach limitu gotówkowego karty kredytowej można dokonywać przelewów na
    rachunki dowolnych odbiorców w dowolnym banku w Polsce. Co więcej, przelewy
    z rachunku karty powyżej 800 zł można w ramach Planu Spłat Ratalnych
    "Komfort" rozłożyć na 6 do 24 rat miesięcznych o preferencyjnym
    oprocentowaniu.
    Dzięki temu:

    a.. korzystasz ze środków na karcie, nawet wtedy, gdy płatność kartą nie
    jest akceptowana co daje możliwość zapłacenia np.: należności podatkowych,
    za prace remontowe, za ubezpieczenie,oraz za wiele innych usług,
    b.. znacznie większe możliwości korzystania ze środków na rachunku karty,
    c.. dodatkowe środki - możliwość zasilenia własnego rachunku bieżącego
    środkami w ramach limitu gotówkowego karty,
    d.. niezwykła elastyczność finansowa - dodatkowe możliwości rozłożenia na
    raty Twoich wydatków,
    Zlecenia przelewów z karty kredytowej przyjmują doradcy CitiPhone. Jeżeli
    przelewu chcesz dokonać na Konto Osobiste Citibank możesz tego dokonać
    samodzielnie za pomocą Automatycznego Bankiera. W rozmowie z Doradcą można
    też od razu zgłosić zamiar rozłożenia na raty kwoty wybranego przelewu. Za
    przelew pobierana jest opłata jak za wypłatę gotówki z bankomatu, przy czym
    w przypadku rozłożenia transakcji na raty podlega ona zwrotowi.

  • 14. Data: 2009-05-13 06:35:25
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > Potwierdzam. Jak podałem konto lokalnego dostawcy internetu, który miał
    > konto w mBanku to sprawdzali czy to faktycznie firma. Z drugiej strony nie
    > wiem na czym to sprawdzenie polegało.

    Zapewne na niczym. :)

    O ile mogą sprawdzić czy to jest rachunek mBiznes poprzez dokonanie przelewu
    z innego mBiznes i sprawdzenie czy naliczy się prowizja, 1 zł czy nie, o
    tyle sprawdzenie czyj to jest rachunek nie jest raczej z ich pozycji możliwe
    bez współpracy właściciela docelowego rachunku (pomijając naturalnie
    pośrednie sposoby w rodzaju sprawdzenia na www dostawcy).

    A może ktoś zna jakiś sposób "wprost"?

  • 15. Data: 2009-05-13 06:49:12
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > pozycji możliwe bez współpracy właściciela docelowego rachunku
    > (pomijając naturalnie pośrednie sposoby w rodzaju sprawdzenia na www

    A może sprawdzili czy podmiot, który podałem istnieje?
    Nie mam innego pomysłu...sprawdzenie dotyczyło tylko tego jednego
    podmiotu. Wszelkie gazownie, elektrownie, czynsze dla wspólnoty lub
    spółdzielni Citi łyka bez żadnego problemu.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2009-05-13 07:48:20
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    > Mozesz wykonac przelewu na dowolny rachunek, tyle ze bedzie to traktowane
    > jako transakcja gotowkowa...

    A nie da rady tego podciągnąć pod takie przelewy jak np. za czynsz, prąd
    itp.

    Mam kredyt w WBK i przydałoby się aby przelew z KK City na spłatę kredytu
    był traktowany jako transakcja bezgotówkowa.
    W końcu spłata kredytu to również jakogos rodzaju płatność masowa, tak jak
    czynsz czy prąd, nie?

  • 17. Data: 2009-05-13 08:10:53
    Od: "Virck" <V...@v...wiesnet>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message

    > można mieć ją na zawsze bez opłaty, ale przed wznowieniem trzeba zadzwonić
    > i pogadać...
    >
    > ja mam zwolnienie jeżeli wykonam operacji na min. 200 zł miesięcznie i za
    > kartę nie płacę ;-)

    A ja ja posiadam od 12 lat i od 2 lat nie uzylem ani razu i zero
    oplaty....Juz kilka razy im chcialem oddac to mnie blagali abym zostawil, ze
    nie musze uzywac, nie bede nic placil, ze nic mi nie szkodzi abym ja trzymal
    w szufladzie (co tez sie dzieje) abym tylko nie zrezygnowal.....Ogolnie ta
    karta jest do dupy za granica....Maja taki przelicznik USD na PLZ, ze gorzej
    juz chyba byc nie moze....Wiec dadza Ci ja za free ale odbija pozniej na
    przelicznikach...Citi to zwykli zlodzieje i naciagacze....Mialem u nich
    papiery wartosciowe Lloydsa przez 5 lat...Przez 4 nie brali zadnej oplaty,
    przez ostatni rok zaczeli sobie szczypac po 20 zl miesiecznie za obsluge
    tego rachunku...Nie mozna bylo tego zamknac, bo lokata byla w trakcie i tak
    doili zlodzieje....Unikac tego banku i tych ich kart jak ognia.....

  • 18. Data: 2009-05-13 08:28:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W końcu spłata kredytu to również jakogos rodzaju płatność masowa, tak jak
    > czynsz czy prąd, nie?

    według Citi - NIE

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 19. Data: 2009-05-13 19:11:26
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    > i pogadać...
    >
    > ja mam zwolnienie jeżeli wykonam operacji na min. 200 zł miesięcznie i za

    Wczorajsza próba "gadania" spełzła na niczym. Obroty około 10x większe niż
    Twoje...
    Chyba przyjdzie się rozstać...
    Jakoś specjalnie zasłużyłeś na to zwolnienie z opłat?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 20. Data: 2009-05-13 20:23:07
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Wczorajsza próba "gadania" spełzła na niczym. Obroty około 10x większe
    > niż Twoje...
    > Chyba przyjdzie się rozstać...
    > Jakoś specjalnie zasłużyłeś na to zwolnienie z opłat?

    powiedziałem, że albo zwolnienie na rozsądnych warunkach albo dziękuję
    za kartę...

    bank na mnie praktycznie nie zarabia, bo za kartę nie płacę i prawie nie
    wykonuję transakcji bezgotówkowych...kk Citi służy mi do przelewów ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS