  • 21. Data: 2007-05-12 13:21:32
    Temat: Re: KK - i kłopoty...
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 12.05.2007 Anna <e...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał/a:
    > gubić.
    >
    > Witam,
    >
    > chętnie to zrobię - czy na tym forum można jakoś wstawić plik .jepg?

    Nie, zrób to tutaj: http://imageshack.us/ i podaj na forum linka, który się
    wygenerował. Przy dodawaniu zdjęcia nie zaznaczaj "resize image".
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 22. Data: 2007-05-12 15:02:51
    Od: " Anna" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    nie wiem, czy dobrze wyszło...
    http://img217.imageshack.us/my.php?image=cwycigxw7.j
    pg

    pozdr

  • 23. Data: 2007-05-12 17:47:33
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Anna <e...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]

    Nieczytelne - za male

  • 24. Data: 2007-05-12 18:05:23
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Samotnik pisze:

    > Nie, zrób to tutaj: http://imageshack.us/ i podaj na forum linka, który się
    > wygenerował. Przy dodawaniu zdjęcia nie zaznaczaj "resize image".

    Albo jak będziesz miała z tym kłopot (z wystawieniem) to wyślij do kogoś
    na maila to pismo, żeby je wrzucił.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 25. Data: 2007-05-12 18:08:50
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Anna pisze:
    > Witam,
    >
    > nie wiem, czy dobrze wyszło...
    > http://img217.imageshack.us/my.php?image=cwycigxw7.j
    pg

    Zeskanuj i zapisz tak żeby plik nie przekraczał wielkość 1,5MB
    (kompresja w jpg). I tak jak mówił Samotnik nie zaznaczaj żadnych opcji.
    Wskaż plik ze swojego dysku i kliknij na przycisk "host it"

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 26. Data: 2007-05-12 18:21:08
    Od: " Anna" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    może teraz? http://img526.imageshack.us/my.php?image=wycigvn3.jp
    pozdr

  • 27. Data: 2007-05-12 21:10:51
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    " Anna" <e...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    > Witam,
    >
    > może teraz? http://img526.imageshack.us/my.php?image=wycigvn3.jp
    > pozdr

    Wszystko sie zgadza.
    Zadłużenie przyrosło ci o 210.63 zł.
    Tyle kosztuje cię ubezpieczenie, obsługa i odsetki.

    Wymagana minimalna wpłata to 360 zł,

    360- 210.63 =~ 150 zł.

    jak wpłacisz te 360 zł, to twoje zadłużenie zmniejszy się o 150 zł.
    W tym tempie będziesz je spłacać 3.5 roku co będzie cie mniej więcej
    kosztowało około 13 tyś zł.

    Jedyne co mi nie leży to lichwiarska wysokość odsetek.
    Pytanie co było pierwsze ustawa, czy twoja karta i czy ciebie ograniczenie
    odsetek obowiązuje czy nie.
    Najlepszą rzeczą jaką możesz zrobić to wytrzasnąć te 6200 zł spod ziemi,
    spłacić kartę, pokroić na drobne kawałki , zakopac i dobrze ubić ziemię.

    Pieniądze wydaje się bardzo szybko i bardzo wygodnie za pomocą karty,
    cholerny ból jest dopiero przy ich spłacaniu.

  • 28. Data: 2007-05-13 16:19:35
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > Wymagana minimalna wpłata to 360 zł,
    >
    > 360- 210.63 =~ 150 zł.
    >
    > jak wpłacisz te 360 zł, to twoje zadłużenie zmniejszy się o 150 zł.
    to sie zgadza...

    > W tym tempie będziesz je spłacać 3.5 roku co będzie cie mniej więcej
    > kosztowało około 13 tyś zł.
    czyli kosmos, ale tyle kosztuje yaki kredyt

    > Jedyne co mi nie leży to lichwiarska wysokość odsetek.
    > Pytanie co było pierwsze ustawa, czy twoja karta i czy ciebie ograniczenie
    > odsetek obowiązuje czy nie.
    nie ma to znaczenia, bo oprocentowanie kredytu kartowego jest zmienne i
    wszystkie banki musialy je obnizyc do wartosci okreslonej w ustawie,
    jezeli ten bank tego nie zrobil to zgodnie z zapisem ustawy naleza sie
    odsetki w kwocie max. = 23% w stosunku rocznym i to jest podtsawa do
    wystapienia o pomoc do arbitra bankowego

    bank musi zmniejszyc oprocentowanie kredytu do wartosci max. a
    wczesniejsze (zawyzone) odsetki zaliczyc na poczet splaty kapitalu...

    > Najlepszą rzeczą jaką możesz zrobić to wytrzasnąć te 6200 zł spod ziemi,
    > spłacić kartę, pokroić na drobne kawałki , zakopac i dobrze ubić ziemię.
    dokladnie tak, splacic jednorazowo i zapomniec na zawsze...skoro zaden
    bank nie zgodzi sie na udzielenie kredytu (brak zdolnosci kredytowej) to
    pozostaje rodzina i znajomi...

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 29. Data: 2007-05-14 06:23:39
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    > bank musi zmniejszyc oprocentowanie kredytu do wartosci max. a
    > wczesniejsze (zawyzone) odsetki zaliczyc na poczet splaty kapitalu...

    Zażądaj aby po uznaniu reklamacji wygenerowali ci (gratis!) poprawioną
    całą historię spłat - wtedy wszystko dokładnie sobie sprawdzisz.
    Miroo

  • 30. Data: 2007-05-14 07:22:06
    Od: " Anna" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Miroo <m...@R...o2.pl> napisał(a):

    > Zażądaj aby po uznaniu reklamacji wygenerowali ci (gratis!) poprawioną
    > całą historię spłat - wtedy wszystko dokładnie sobie sprawdzisz.

    Witam,

    od kiedy ta ustawa obowiązuje?

    P.S. Dziękuję wszystkim za rady :)