  • 11. Data: 2006-11-17 15:57:16
    Temat: Re: KK - przeniesienie - gdzie?
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    > Chcę ją przenieść do innego banku wyłącznie na podstawie 3 wyciągów (bez
    > zaświadczenia o dochodach).

    po co chcesz ją przenosić?

  • 12. Data: 2006-11-17 20:53:19
    Od: Pete <n...@n...com>

    T...@s...in.the.world wrote:

    > A gdzie przeniosles? Bo w sumie ta Zlota Rybka jest ok chyba?

    No jak to gdzie???
    Przecież pytałeś o Millennium :-)

    Wadą Rybki jest za wysoki próg obrotów znoszący roczną daninę :-)

    --
    Pete

  • 13. Data: 2006-11-17 23:44:54
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Ja przynioslem 3 puste wyciagi :-) ze złotej rybki (bo już karta
    > wcześniej była wypowiedziana) i zadzialaly.

    Multibank uparcie ptrzysyła mi puste wyciagi z karty, którą
    wypowiedziałem 5 miesięcy temu. Rachunek firmowy zamknąłem 2
    miesiące temu - w podglądzie nadal widoczny, co więcej, usiłuja na
    nim naliczać nadal prowizje. Boże, co za bank. :-)

    Ale tak a'propos tych 3 pustych wyciagów, czy którys z tych
    bardziej egzotycznych banków dorobił się może procedury
    uproszczonej przy przenoszeniu (tzn. np. BISE, Santander, Polbank
    i jakis taki co to miał przelewy z karty zlecane w oddziale jako
    transakcje bezgotówkowe)? Bo w tych bardziej normalnych bankach,
    to już raczej wszędzie mam karty. Może BZWBK wydostał się ze
    średniowiecza ostatnio w tej dziedzinie? Albo Pekao?

    Kurczę, "mój" quasi-oddzialik BPH nie idzie do Pekao. Kupa
    radości! Hura, hura, hura. :-)))

    marekz