  • 21. Data: 2009-09-24 10:29:29
    Temat: Re: KK wynalazek dla biedaków
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MarekZ" news:h9f224$gsg$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > No właśnie. Nie wolicie aby produkował się na innych grupach? My mamy
    > swojego kolinę i jest nam z nim dobrze, nie potrzeba nam jakichś marnych
    > klonów!

    Ale Kolina coś ucichł nam ostatnio ;) A jak to się mówi - natura nie znosi
    próżni :)

  • 22. Data: 2009-09-24 10:30:14
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Magda" news:h9faop$cic$2@inews.gazeta.pl

    > penisa ma pewnie rozmiaru europejskiego :)

    No to czemu tak traktuje kobiety?

  • 23. Data: 2009-09-24 10:32:42
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 24 Wrz, 11:27, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > Polbank nie daje platyn.

    No w sumie tak, ale ma cos o nazwie "prestiżowa" i jest to u nich
    karta z najwyższej półki,
    do samego"koloru" nie przykładam wagi;)

  • 24. Data: 2009-09-24 10:37:14
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 24 Sep 2009 03:32:42 -0700 (PDT), Krzysiek napisał(a):

    > No w sumie tak, ale ma cos o nazwie "prestiżowa" i jest to u nich
    > karta z najwyższej półki,
    > do samego"koloru" nie przykładam wagi;)

    To jest po prostu gold. Kolor złoty, a i na MC na pasku jest napis Gold
    (VISA napisu nie ma ;)).

    --
    Kojer

  • 25. Data: 2009-09-24 11:20:12
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 24 Sep 2009 12:37:14 +0200, Robert Kois napisał(a):

    > To jest po prostu gold. Kolor złoty, a i na MC na pasku jest napis Gold
    > (VISA napisu nie ma ).

    Skądinąd bardzo ładna i elegancka karta.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 26. Data: 2009-09-24 15:37:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Valdi.Pavlack wrote:
    > "MarekZ" news:h9f224$gsg$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Ale Kolina coś ucichł nam ostatnio ;) A jak to się mówi - natura nie znosi
    > próżni :)

    Nieprawda. Ostanio wrócił ze zmywaka w Anglii. Sam pisał.

  • 27. Data: 2009-09-24 17:07:29
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > Nieprawda. Ostanio wrócił ze zmywaka w Anglii. Sam pisał.

    Zmywak, wbrew pozorom, to bardzo odpowiedzialna funkcja. Zly pracownik
    i klienci beda unikac takiego miejsca - bo kto niby lubi jesc na
    niedomytych talerzach brudnymi sztuccami?
    Z tym ze teraz chyba wszedzie uzywa sie zmywarek? Dobry pracownik umyje
    lepiej niz zmywarka.

    :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 28. Data: 2009-09-24 18:16:09
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 23 Wrz, 21:22, "radxcell" <s...@o...pl> wrote:

    > aha, ok.
    >
    > generalnie KK jest dla ludzi, u ktorych ten na gorze rzadzi tym co w kieszeni, a
    > nie odwrotnie.

    panienka nie masz racji

    rząd dusz to kapitał

    radość życia wiąże się z posiadaniem kapitału

    portfel i stan posiadania determinuje styl życia

    bieda?

    co to jest?

  • 29. Data: 2009-09-26 07:10:53
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    KK poza bezsensem finansowym (bo po co bogatemu kredytowanie bieżącej
    konsumpcji jak go na to stac, a biedakowi ciężkie odsetki, na ktore nie
    będzie go stać) to wspaniale narzedzie dla organow pragnących inwigilowac
    robaczka - gdzie kiedy co kupował. Zwykłe konto umożliwia jedynie
    inwigilację źródeł dochodu i kontaktów. Bez karty juz nie mozna kupic wielu
    strategicznych rzeczy np. biletów lotniczych w wielu liniach. Osobiscie
    sklaniam się ku tezie, ze głowną istotą pomysłu kart kredytowych jest
    wlasnie kontrola.

    V.

  • 30. Data: 2009-09-26 08:57:43
    Od: Michal <m...@n...org>

    ViRuS pisze:
> [...]
    > kupic wielu strategicznych rzeczy np. biletów lotniczych w wielu
    > liniach. Osobiscie sklaniam się ku tezie, ze głowną istotą pomysłu kart

    Czyli cała dyskusja pokazująca, że KK jest jedynie _narzędziem_ a nie
    źródłem finansowania, poległa w starciu z wtórnym analfabetyzmem...

    --
    Michał