eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK z chipem - wątpliwości › KK z chipem - wątpliwości
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!not-for-mail
    From: "BM" <m...@f...mathLITERY.put.poznan.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK z chipem - wątpliwości
    Date: Thu, 22 Sep 2005 16:20:36 +0200
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 23
    Message-ID: <dgueji$dbn$1@opal.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: homus2.homus.com.pl
    X-Trace: opal.futuro.pl 1127398834 13687 62.233.186.43 (22 Sep 2005 14:20:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Sep 2005 14:20:34 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1478
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1478
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:364329
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Od niedawna posiadam KK z chipem. Wcześniej dokonanie zakupów wiązało się z
    podpisaniem slipa, co miało tą zaletę, że umożliwiało mi sprawdzenie

    a) poprawności odnośnie wysokości kwoty,
    b) czy transakcja jest traktowana jako gotówkowa czy bezgotówkowa,

    i rezygnację z podpisania w wypadku zaistnienia błędu.

    Aktualnie slip otrzymuję dopiero po wprowadzeniu pinu, co jak rozumiem jest
    jednoznaczne z zatwierdzeniem transakcji.

    Co w przypadku błędu (np zawyżonej kwoty) lub gdy okazało się, że transakcja
    była gotówkowa a na zewnatrz nie było informacji na ten temat?

    Czy w grę wchodzi tylko procedura reklamacyjna? Czy ktoś spotkał się z takim
    przypadkiem?

    Z poważaniem
    BM


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1